  • 1. Data: 2015-02-01 14:27:48
    Temat: Szukam bezpiecznika
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Pomóżcie
    Spalił się w przekształtniku dość starym, bezpiecznik podobny do tego
    http://www.tme.eu/pl/details/100fe/bezpieczniki-pozo
    stale/bussmann/#

    tyle że ten jest za mały wymiarami, mój ma średnicę 25mm a długość
    całkowita około 100mm, prąd 125 lub 150A, napięcie stałe 690V.
    Niestety nie ma miejsca żeby dać inne większe tylko taki musi być,
    może ktoś naprowadzić na sklep z takimi bezpiecznikami?
    Z góry dzięki.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2015-02-01 17:19:00
    Temat: Re: Szukam bezpiecznika
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-01 o 14:27, janusz_k pisze:
> [...]
    > Niestety nie ma miejsca żeby dać inne większe tylko taki musi być,
    > może ktoś naprowadzić na sklep z takimi bezpiecznikami?

    Może coś podobnego?
    http://uk.rs-online.com/web/p/bolted-tag-fuses/04133
    99/

    JK

  • 3. Data: 2015-02-01 18:50:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-01 o 17:19, JK pisze:
    stale/bussmann/#

    > Może coś podobnego?
    > http://uk.rs-online.com/web/p/bolted-tag-fuses/04133
    99/

    No cos podobnego, też znalazłem dzisiaj tego bussmann-a w farnelu,
    jutro sprawdzę wymiary czy pasuje, a może nie pasować bo oryginalny jest
    ciutkę grubszy i nie wiam jak z otworami, ale dzięki za info.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2015-02-02 17:58:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > Niestety nie ma miejsca żeby dać inne większe tylko taki musi być,
    > może ktoś naprowadzić na sklep z takimi bezpiecznikami?

    Już nieaktualne.

    --
    Pozdr

    Janusz_K