  • Data: 2009-09-17 20:56:37
    Temat: Re: Szukam aparatu do zdjec w miejscach ocienionych (np. las)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    grupy pisze:

    > potrzebuję aparatu:
    > - matryca: około 8-10 MP nie potrzebuje nie wiadomo jakiej wielkiej
    > - cena: raczej tani około 400 zł (nie jest to parametr decydujący)
    > - stabilizator obrazu
    > - tryb pełnego manuala
    > - ogólnie aparatu który radzi sobie w warunkach panujących w
    > przejrzystym lesie
    > - macro: jak najmniejsze, ok. <10-15 cm
    > -filmy (640x480 z dźwiękiem - miło by było gdyby miał zoom w czasie
    > nagrywania filmu- tak jak BenQ E1220 - aparat sumie ok, tylko nie ma
    > manuala...)
> [...]

    ROTFL

    Takie warunki to spełni tylko kradziona lustrzanka z jasnym obiektywem
    ze stabilizacją - i to od złodzieja niezbyt zorientowanego w cenach ;->

    A poważniej - w tej cenie to tylko statyw pomoże, ale biorąc pod uwagę
    łażenie po lesie i filmy mam obawy, że statyw Ci się nie spodoba?

    Co gorsza statyw nie pomoże na wszystko - zwierzątka się rozmyją a przy
    1/4s to liście i gałęzie drzew (a może nawet całe pnie) ładnie się
    zaczną rozmazywać od ruchu.

    Może solida lampa błyskowa (zewnętrzna) by coś pomogła? Ale wtedy szlag
    trafi naturalne światło...