  • 31. Data: 2012-05-23 22:15:09
    Temat: Re: Szuka się
    Od: zefir <z...@s...pl>

    > Sorry ale negocjowac to ja moge na suku,

    Gdzie?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 32. Data: 2012-05-24 06:42:38
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 23 May 2012 22:15:09 +0200, zefir
    <z...@s...pl> wrote:

> [...]

    Tam trzeba negocjowac bo czesto nic nie sprzedadza lub po paskarskich
    cenach.

    > Gdzie?
    Suk to beżowych targ.

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 33. Data: 2012-05-24 07:42:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-23 20:27, __Maciek pisze:

    > Co robiłeś? :-)

    eeee, pycilem po mokrym?

    pozdr
    newrom
    PS. mozna by to ujac jakos tak 'z radoscia oddawalem sie pasji
    przemieszczania sie po wodzie' ;)
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 34. Data: 2012-05-24 07:43:30
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-23 22:15, zefir pisze:

    > Gdzie?

    na jarmarku czy to Wy tam na slonsku macie...

    pozdr
    newrom