  • 1. Data: 2010-03-24 12:04:13
    Temat: Szokujace 80%.
    Od: JAM <j...@y...com>

    BMW planuje samochod z przednim napedem !

    Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
    1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
    kola.

    http://www.motorauthority.com/blog/1043671_80-percen
    t-of-bmw-1-series-owners-think-their-car-is-front-wh
    eel-drive

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 2. Data: 2010-03-24 12:15:05
    Temat: Re: Szokujace 80%.
    Od: to <t...@a...xyz>

    JAM wrote:

    > Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW 1
    > series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie kola.

    Czyżby melexdriver nabył sobie jednego?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-24 12:46:31
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-24 12:04, JAM wrote:
    > BMW planuje samochod z przednim napedem !
    >
    > Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
    > 1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
    > kola.

    Grunt to przygotowac dobry PR, ktory uzasadni wprowadzenie FWD w celu
    obnizenia kosztow. :)

  • 4. Data: 2010-03-24 14:52:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > kola.
    >
    > http://www.motorauthority.com/blog/1043671_80-percen
    t-of-bmw-1-series-owners-think-their-car-is-front-wh

    i oczywiscie nikt nie jest w stanie zweryfikowac tych danych,
    ja na miejscu BMW nie publikowalbym takich informacji, bo albo swiadczy to o
    niskim poziomie sprzedawców tej marki w US, albo o tym ze wlasciciele sa
    kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod
    wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,
    brat

  • 5. Data: 2010-03-24 15:13:49
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 24, 9:52 am, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod
    > wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,

    Ja nie sadze aby ta wypowiedz dotyczyla Amerykanow. 1 series sie
    sprzedaje w USA w minimalnych ilosciach a przednionapedowy BMW to
    bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
    sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest
    najwiekszy rynek na model serii 1.

  • 6. Data: 2010-03-24 15:18:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:52:45 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

> [...]
    > kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod
    > wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,

    Ależ oczywiście, że tak jest - te 80% użytkowników, to urzędnicy, lekarze,
    prawnicy i ich głupiutkie blondie z tipsami, których wali to jakie to auto,
    co ma, co ma pod maską, byle tylko image produktu w ich własnym otoczeniu
    było w miarę zgodne z ich mniemanym prestiżem. I tyle.

    Bandy dresików w piętnastoletnich rzęchach i nieliczna garstka maniaków
    nikogo nie interesują - na nich nie robi się żadnej kasy, albo pomijalną.

    Dlatego też podstawowym zastosowaniem M3 cabrio pozostaje łagodzenie stanów
    zapalnych kryzysu wieku średniego, a X5 dowożenie dzieci do szkoły.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-03-24 15:24:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > stanów
    > zapalnych kryzysu wieku średniego, a X5 dowożenie dzieci do szkoły.

    Przeciez to sa podstawowe _przeznaczenia_ tych samochodow, i jak widac
    ludzie uzywja ich zgodnie z zastosowaniem.

    Posiadacze M3 na trackdaye maja Caterhama, a wlasiciele X5 bawiacy sie w
    terenie - range rovera.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-03-24 15:40:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    > bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
    > sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest

    jezeli jest tak jak piszesz to tym bardziej swiadczy to o marketingowym
    wydzwieku takich publikacji,
    brat

  • 9. Data: 2010-03-24 15:44:10
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ależ oczywiście, że tak jest - te 80% użytkowników, to urzędnicy, lekarze,
    > prawnicy (...)

    trafiłeś w sedno, zasłyszana niedawno wypowiedź właściciela (radcy prawnego)
    takiej jedynki (z najsłabszym silnikiem):
    "tym się fatalnie jeździ bo ma tylny napęd"
    o_O bez komentarza,
    brat

  • 10. Data: 2010-03-24 19:24:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    >
    > Bandy dresików w piętnastoletnich rzęchach i nieliczna garstka maniaków
    > nikogo nie interesują - na nich nie robi się żadnej kasy, albo pomijalną.

    Garstka maniaków interesuje producenta bo od tego jak ocenią auto zależy
    jego image w oczach przywoływanych urzędników, lekarzy, prawników i ich
    głupiutkich blondie z tipsami.