eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 28 Jun 2014 09:36:53 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami -
    finał negocjacji
    References: <53ac356a$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <loj6is$71q$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad236e$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
    <loj8o6$940$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad2f75$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdi7qt1w1xpi$.1u779ih9nqk6u.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <mdi7qt1w1xpi$.1u779ih9nqk6u.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <53ae7096$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.28.44
    X-Trace: 1403941014 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2362 79.185.28.44:57817
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058878
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-06-2014 08:54, J.F. pisze:
    > Ciekaw jestem czy jestes teraz klientem wysokomarzowym:-)

    Jeśli brać pod uwagę tylko GSM, to nie jestem, ale od Orange mamy
    "wszystko" (na tej samej linii wręcz dwa numery stacjonarne).
    Gdyby nie ten "FunPack", to nie miałbym szans na te rabaty do usługi
    mobilnej i musiałbym płacić normalną cenę Smart Plan Multi, a do Xperii
    dopłacić. Co najwyżej wynegocjowałbym ten dodatkowy 1 GB do podstawowych 2.

    "Marżowość bliska zeru" - przecież ten gość z miejsca powinien stracić
    pracę. Czy może mówił o wartości ujemnej? Ja będę z uporem maniaka
    powtarzał: kto nie szanuje grosza - nie będzie miał złotówki. Choćby
    mieli na mnie zarobić tylko 10 zł rocznie, to milion takich klientów i
    robi się milion złotych. Dla wiceprezesa to za mało? No to bez łaski.
    Na Orange dużo narzekałem (raz mi np. naliczyli ponad 700 zł, bo
    przekroczyłem abonamentowe 500 MB i szło po jakiejś z kosmosu wziętej
    stawce; po wyjaśnieniach fakturę skorygowali) i pewnie będę jeszcze na
    nich narzekać (na serwis www na pewno), ale tym razem pokazali, że
    zależy im na kliencie, niezależnie od tego, że nie chce jeść im z ręki i
    ten temat założyłem, bo w przeciwieństwie do poprzedniego, jest pochwalny.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: