  • Data: 2010-08-06 15:19:43
    Temat: Re: Szerokosci czyli mowa ciała
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > gdy spoooro lat temu zaczynałem z kumplami kręcić góralami a był to
    > widok (zwłaszcza w kasku czy "obcisłych" ciuchach) kosmiczny, to wtedy
    > się pozdrawialiśmy.

    Z motocyklistami bylo podobnie. W koncu lat 80, poczatku 90 czegos, co wtedy
    nazywalo sie motocyklem ciezkim nie widywalo sie czesto na drodze. Z tego miana
    wylaczone bylo towarzystwo wueskowiczow, emzetkowcow i wszystkiego, co wtedy
    bylo pojazdem uzytkowym, uzywanym do dojezdzania na ryby, do roboty, itd. No i
    wtedy jak sie widzialo jadaca z naprzeciwka bratnia dusze podnosilo sie lape w
    gescie pozdrowienia.
    W dzisiejszych czasach sam czasem zastanawiam sie nad celowoscia tego gestu
    skierowanego do wszystkich ;)