-
Data: 2017-03-25 22:19:57
Temat: Re: Szerokie kapcie
Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Generalnie im szersza opona tym samochód ma więcej pomysłów na dziwne
> manewry podczas jazdy w koleinach i pewnie nieco lepszą trakcję na suchym,
> równym torze. Pytanie co bardziej Ci potrzebne.
Rozumiem, obawiam się jednak,że święty spokój, czyli węższe gumy.
> Co do sensu, to sporo zależy od mocy, napędu i masy auta.
> Więc sporo zależy czy to pchasz do Cinquecento, G-klasy czy McLarena F1.
Podszedłem inaczej do sprawy. Skoro mieszczą się takie (popularne), to
nie obawiałem się od strony technicznej, bardziej użytkowej (znaczy,
wózek na tyle duży, że da radę).
Mam komplet zimowy i same opony letnie. Pomyślałem o dokupieniu do nich
felg, ale dostałem ofertę na kompletne koła na tyle przyzwoitą, że
pomyślałem żeby cały letni komplet kupić, a te co mam sprzedać, albo
wyrzucić... nie zastanawiałem się. Kłopot w tym, że komplet jest jaki
jest i nie mam wpływu na wymiary. Albo taki, albo wracam do punktu
wyjścia, czyli zakupu samych felg 18".
> RS6 o mocy jakiś 580KM (ale to AWD) widzę jako najszersze (już opcjonalne)
> opony w sprzedaży ma szerokości 285, a znalzałem zdjęcia gdzie takim
> rekurdy Nurburgringu bili i pojechali jednak na 255 które jest tu chyba
> seryjnym, podstawowym rozmiarem.
> No ale Nurburgring uchodzi akurat za "dziurawy" tor, chociaż w porównaniu z
> naszymi drogami te dziury i tak wypadają niezbyt okazale.
Panie, ja to kapelusznik jestem ;) Zdarza mi się szybko jeździć, ale na
drogach gdzie jest sens i możliwości, a i tak to max 160, więcej bardzo,
bardzo sporadycznie i tylko nachwilkę.
> Ogólnie to powiedziałbym że te naprawdę szybkie modele aut najlepiej jeżdżą
> dokładne na tym na czym wyjeżdżają z fabryki - włącznie z producentem i
> modelem opon. I to pewnie właśnie na tym podstawowym rozmiarze, a nie jakiś
> wielkich felgach z niskoprofilową oponą, bo to już brzmi bardziej na ukłon
> w stronę lansu niż osiągów.
Jasne, szkoda, chyba szkoda. Pomyślałem, że skoro teraz jest wręcz za
twardo, to zmiana na większe (niestety o niższym profilu), ale nie RF
może da choć odrobinę większą elastyczność, a przynajmniej ją nie
pogorszy w stosunku do oryginałów.
Dzięki za pomoc.
Miłego.
Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
Najnowsze wątki
- 2025-03-20 Grubość socketa AM4+procesor
- 2025-03-20 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-20 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-20 Greenpeace została zobowiązana do zapłaty niemal 667 mln dolarów [USA,wyrok sądu]
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?