-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szczególna ostrożność
Date: Fri, 12 Dec 2014 21:34:53 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 49
Message-ID: <m6fjhb$e8e$1@node2.news.atman.pl>
References: <m5sls0$fqb$1@node1.news.atman.pl> <1kag3f8kpq3i0$.dlg@myjk.org>
<m625r1$ddn$1@node1.news.atman.pl> <idxqvjcej66f$.dlg@myjk.org>
<m63dlo$fr3$3@node2.news.atman.pl> <11z2tmmaj8g70$.dlg@myjk.org>
<m67g0k$7t8$2@node1.news.atman.pl> <aedlhultcsh9$.dlg@myjk.org>
<m67iov$bdm$1@node1.news.atman.pl> <cpqjnw7kkya3$.dlg@myjk.org>
<m67rdq$b7d$1@node2.news.atman.pl> <1v7oc6tvrj4yf$.dlg@myjk.org>
<m68nu5$6un$1@node2.news.atman.pl> <m691as$t87$1@node1.news.atman.pl>
<m6a5q7$nta$2@node2.news.atman.pl> <mzty3n9pr91l$.dlg@myjk.org>
<m6bak1$hvu$2@node1.news.atman.pl> <1mznzjffzf7yv$.dlg@myjk.org>
<m6cqtn$7jv$3@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<m6fdgn$4rv$1@node1.news.atman.pl> <n...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1418416491 14606 83.142.198.226 (12 Dec 2014 20:34:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Dec 2014 20:34:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <n...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551879
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-12 20:56, Myjk wrote:
> Nie wybitnie nadprzeciętny, jest wiele lepszych przymiotników do określenia
> zachowania. Otóż jak już pisałęm, gdy mam ograniczoną widoczność zbliżając
> się np. do takiego skrzyżowania* jak pokazałeś, to redukuję zawczasu bieg,
> odpuszczam gaz i przekładam nogę nad hamulec. Nie jestem więc "przeciętnym"
> kierowcą zaskoczonym sytuacją dla których podajesz swoje wyliczenia drogi
> hamowania, a kierowcą w fazie zwalniania i dodatkowo przygotowanym na
> określoną reakcję.
Wszystko fajnie - ale dopóki nie zobaczysz przeciwnika, to nie hamujesz.
A jak już widzisz, to jesteś w czarnej dupie. A ty piszesz, że tak nie
jest, bo ty jesteś na wszystko przygotowany. Nie - bezpieczna prędkość w
takim przypadku jest w przedziale <0-5 k/mh). Bliżej zera, bo piesi ze
spacerową prędkością też są zdejmowani przez nieuważnych lub pojebów. W
zasadzie zero też niczego nie gwarantuje, bo zdarzają się stłuczki na
parkingu a i nisko przelatujące mercedesy można spotkac nawet poniżej
poziomu ziemi. Ale spoko - ty jesteś kryty, bo nawet brak widoczności
nie jest dla ciebie przeszkodą. Życzę ci, żebyś nie musiał sprawdzać
swojego domniemania o nadprzeciętności w praktyce. Pamiętaj, że w tym
kraju ponad 90% mężczyzn jeździ znacznie lepiej niż przeciętna. Ty
jesteś w tych 10 procentach, którzy jeźdzą absolutnie najlepiej;)
Taka to właśnie różnica, że ty patrzysz z perspektywy
> kierowcy ignoranta, co bezmyślnie uważa, że jak ma zielone czy
> pierwszeństwo to może jechać ignorując podstawy PORD.
Niczego nie ignoruje. Nic w PoRD nie nakazuje mi się spodziewać
zachowania innych uczestników niezgodnych z przepisami, dopóki nie ma ku
temu przesłanek. Skoro widok ci zasłania budynek, to nie ma przesłanek,
żeby spodziewać się za nim, Mistrza Yody, Potwora Spagetti, ani
kierowcy, który ma w d4 czerwone światło. Owszem zdarza się (choć Yody
ani potwora nie widziałem), ale nie ma przesłanek, żeby zakładać, że są
za każdym razem jak mijasz zielony sygnalizator. Jak już pisałem
paranoid mode sprawdza się nieźle w jeżdzeniu rowerem po ścieżkach. W
innych przypadkach jak widzisz nawet teoretycznie nie bardzo.
>> Przepraszam, ale czego się obawiasz zbliżając się do skrzyżowania, jak
>> nie "zapierdalaczy na czerwonym" na poprzecznej jezdni?
>
> Takich co ci pokazałem na filmie, którzy się zgapią -- bo tacy najczęściej
> wbijają na czerwieni.
Rozumiem, i różnią się od zapierdalaczy, tym, że ich widać przez budynki.
Wielu macie Napoleonów w pokoju?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo