  • 1. Data: 2012-06-17 16:16:02
    Temat: Szara pianka jak na otuliny rur ale z roli
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Szanowni,

    każdy chyba zna szare piankowe rury przecięte wzdłuż i służace do
    "ogacania" np. rur wodociągowych.

    Ja natomiast szukam takiego samego materiału (kolor, faktura zewnętrzna,
    miękkość) ale o grubości ok.20 mm i z metra, do budżetowego wyklejenia
    laminatowej nadbudówki samochodowej z choćby minimalnym "wyglądem".

    Wujek Gugiel nie może się zdecydować czy to jest pianka poli -etylenowa
    czy -uretanowa.
    Znam białe plyty z pianki polietylenowej ale po pierwsze białe a po
    drugie sztywne.

    Czy ktos mogłby mną pokierować w dalszych poszukiwaniach?

    Pozdrawiam

    Adampio

  • 2. Data: 2012-06-20 08:45:44
    Temat: Re: Szara pianka jak na otuliny rur ale z roli
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-06-17 16:16, Adampio pisze:
    > Wujek Gugiel nie może się zdecydować czy to jest pianka poli -etylenowa
    > czy -uretanowa.

    Nie sądzę, by izolacje tej grubości były dostępne w roli.
    Ty mówisz prawdopodobnie o tubolicie.
    Są co prawda izolacje z tubolitu z rolki, ale do izolacji
    przeciwkondensacyjnej, czyli bardzo cienkie ścianki.
    Tublolit ma jeszcze jedną wadę-nie jest odporny na UV.
    Myślę, że najlepsze dla twojego zastosowania będą płyty z kauczuku
    syntetycznego.

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2012-06-23 14:06:20
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > laminatowej nadbudówki samochodowej z choćby minimalnym "wyglądem".
    > Czy ktos mogłby mną pokierować w dalszych poszukiwaniach?
    Apama Częstochowa, maty -
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=apa
    ma

    --