  • 1. Data: 2010-03-26 23:21:47
    Temat: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Bo przeciez policja wzorem jest:
    http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 2. Data: 2010-03-26 23:40:50
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    noo panowie... no to macie przejebane :] niezłe. Zapewne jest tego
    więcej ;]

  • 3. Data: 2010-03-26 23:46:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo
    Mógłbyś im zrobić ładne bobu.
    Tydzień temu we wrocku podobnie doginali na Legnickiej, bo
    tam zielona fala to 60-90, i tak jechali pod 90, i w
    prawdzie nie po czerwonym, ale bez włączonych świateł mijania :)
    Czasami tęsknię za taką kamerą na statywie :)
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-27 00:07:07
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > prawdzie nie po czerwonym, ale bez włączonych świateł mijania :)
    > Czasami tęsknię za taką kamerą na statywie :)

    A za to praktycznie codziennie wieczorami stoją na Klecińskiej (dla
    zamiejscowych: dwujezdniowa, po 2 pasy ruchu, zero dziur, 4 pieszych na
    dobę po chodniku spaceruje i prędkość 50km/h).

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 5. Data: 2010-03-27 00:19:33
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    Czy mi sie wydaje? Rozpoznalem dwa glosy:
    1) Czesio z "wladcy much" (nawigacja GPS)
    2) Dziennikarza, Pan Cejrowski?

  • 6. Data: 2010-03-27 00:52:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 23:46:49 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Mógłbyś im zrobić ładne bobu.

    Jak będę miał chwilkę, to nie omieszkam.

    > prawdzie nie po czerwonym, ale bez włączonych świateł mijania :)
    > Czasami tęsknię za taką kamerą na statywie :)

    Po co na statywie? Wystarczy na przyssawce :D

  • 7. Data: 2010-03-27 01:19:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jarosław Postawa napisał(a):
    > A za to praktycznie codziennie wieczorami stoją na Klecińskiej
    Nie wiesz po co? Ja wiem. Po to samo co czasami na 40-stce
    na Kosmonautów o 1-wszej w nocy.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-03-27 01:42:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    AP - ostatni obywatel spoleczenstwa obywatelskiego IV-tej RP.

    Śmiechowo.

    KJ

  • 9. Data: 2010-03-27 09:21:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    ZTCW to policja /SG też/ przegląda youtube pod kątem takich właśnie filmów i
    'przykładnie' karze sprawców ale jak by skutkiem ubocznym jest też duży
    nacisk kładziony na dobranie się do nagrywającego i ukaranie go np. za
    przekroczenie prędkości podczas filmowania.

  • 10. Data: 2010-03-27 10:08:54
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-03-2010 o 23:40:50 Mateusz <m...@g...com>
    napisał(a):

    > noo panowie... no to macie przejebane :] niezłe. Zapewne jest tego
    > więcej ;]

    "ale to było dobre" hehe