  • 1. Data: 2010-10-04 12:53:20
    Temat: Szablon email
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    Witam.

    Stworzyłem szablon emaila w html - jest to po prostu strona www z
    miejscem na tekst listu. Jak go można sprawdzić a następnie wysłać
    sekretarce aby mogła go użytkować?

    Dziękuję za radę

  • 2. Data: 2010-10-07 10:31:26
    Temat: Re: Szablon email
    Od: "Asfo" <a...@g...pl>

    ShrekPl <b...@g...com> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Stworzy=B3em szablon emaila w html - jest to po prostu strona www z
    > miejscem na tekst listu. Jak go mo=BFna sprawdzi=E6 a nast=EApnie wys=B3a=
    > =E6
    > sekretarce aby mog=B3a go u=BFytkowa=E6?
    >
    > Dzi=EAkuj=EA za rad=EA

    Od tego są specjalne programy do wysyłania masowej korespondencji. Są też
    płatne usługi tego rodzaju. Jeśli użyjesz Outlooka czy innego zwykłego
    programu pocztowego Twój szablon będzie miał bardzo duże tendencje do
    rozpadania się.

    Jeśli mimo to się upierasz, to należałoby zrobić szablon używając narzędzi
    dostępnych w programie pocztowym, który będzie używany.

  • 3. Data: 2010-10-07 14:11:19
    Od: "Marek" <b...@e...com>

    Poczytaj sobie o tym jak taki email będzie wyglądał w różnych klientach
    pocztowych.

    http://www.campaignmonitor.com/css/

    Potem zastanów się czy warto było czas tracić ;-)

    Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqb.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2010-10-07 14:44:15
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Mon, 4 Oct 2010 05:53:20 -0700 (PDT), ShrekPl wrote:

    > Witam.
    >
    > Stworzyłem szablon emaila w html - jest to po prostu strona www z
    > miejscem na tekst listu. Jak go można sprawdzić a następnie wysłać
    > sekretarce aby mogła go użytkować?

    Nie wysyłać. Słać maile tekstowe.

    > Dziękuję za radę

    Proszę!

    --
    Troskliwy Miś

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 5. Data: 2010-10-18 12:32:09
    Od: "Asfo" <a...@g...pl>

    Marek <b...@e...com> napisał(a):

    > http://www.campaignmonitor.com/css/
    > Potem zastanów się czy warto było czas tracić ;-)

    Dzięki za tego linka. Zawartość jest zgodna z moim osobistym doświadczeniem,
    ale miło wiedzieć, że ktoś jeszcze to zauważył. ;-)