-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Systemy automatyki stop/start
Date: Wed, 12 Sep 2018 19:41:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <pnbj3v$l7q$1@node2.news.atman.pl>
References: <pn4ld4$3kn$1@dont-email.me> <pn6hei$vqs$1@node1.news.atman.pl>
<pn9m6a$uca$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-239-34.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1536774079 21754 94.254.239.34 (12 Sep 2018 17:41:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Sep 2018 17:41:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pn9m6a$uca$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639595
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-09-12 o 02:21, Pszemol pisze:
> "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
> news:pn6hei$vqs$1@node1.news.atman.pl...
>> Sądzę że największym problem będą tu zaniki ciśnienia oleju ;)
>> Zatrzymanie silnika, brak ciśnienia, wał opada na dolną półpanewkę
>> podpory wału, film olejowy jest wyciskany na boki i praktycznie nie
>> zostaje go między panewką a wałem nic. Odpalamy 2 obroty wału "na
>> sucho"... No zajebiście ;)
>
> E tam na sucho... jakich Ty olejów używasz???
"sucho" taki tłusty nalot bez ciśnienia to już nie film olejowy :)
>
>> Tak wiem powymyślali panewki sputerowe, cuda na kiju a i tak zanik
>> ciśnienia, to śmierć dla silnika prędzej czy później.
>
> Strachy na lachy...
> Wygooglaj sobie ile trzeba silnik kręcić bez oleju (ze zdjętą miską
> olejową) aby się wreszcie zatarł... Cierpliwości nie starcza...
Pomnóż to przez 2h codziennych dojazdów do i z pracy średnio start stop
co 5min, przez średnio 300dni w roku i przez 5lat ;) Tak wiem właściciel
nowego sammochodu pozbędzie się go po 3 latach leasingu ale gdzie ta
pierdolona ekologia która sprowadza całą sprawę do produkowania
kolejnego pojazdu co 5 lat?
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.18 20:44 Mateusz Bogusz
- 12.09.18 20:51 Mateusz Bogusz
- 12.09.18 21:23 Tomasz Gorbaczuk
- 12.09.18 21:35 Zenek Kapelinder
- 12.09.18 21:47 Tomasz Gorbaczuk
- 12.09.18 22:12 Zenek Kapelinder
- 12.09.18 22:28 Pszemol
- 12.09.18 22:57 r...@k...pl
- 13.09.18 01:02 Pszemol
- 13.09.18 01:02 Pszemol
- 13.09.18 01:04 Pszemol
- 13.09.18 01:05 Pszemol
- 13.09.18 01:05 Pszemol
- 13.09.18 01:07 Pszemol
- 13.09.18 01:08 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie