  • Data: 2013-02-24 19:32:19
    Temat: Re: System audio z CB i MP3
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Jeśli dobrze rozumiem chodzi o to, aby sygnał odbierany przez CB szedł na
    > głośniki, a w tym czasie muzyka była wyciszona?
    > Jeśli tak, to uważam takie rozwiązanie za słabe:
    > 1. Głośniki audio mają taką charakterystykę, że słabo pasują do głosu z
    > CB, gdzie potrzebne są głównie średnie i wysokie tony, a basy
    > przeszkadzają

    Ciekawa koncepcja, że do przekazywania wypowiedzi głosowych potrzeba
    przenoszenia wysokich częstotliwości a szeroka charakterystyka dobrych
    głośników uniemożliwia odtwarzanie tego, co jest zasadniczo dobrze słyszalne
    w podłych.

    > 2. Wyciszanie muzyki mogłoby być zbyt częste

    Jak to "zbyt częste" ? Obecnie jest tak, że kiedy ktoś zaczyna nadawać a gra
    muzyka to usiłuję ją ręcznie ściszyć z czym nie wyrabiam się więc generalnie
    nie mogę jej normalnie słuchać. Gdyby mi się ściszała samoczynnie to mógłbym
    w ogóle jej słuchać. Może i w mieście wolałbym by mi się nic nie
    przełączałoi słuchałbym obu jednocześnie albo tylko jednego, ale chciałbym
    ten wybór mieć.

    > 3. Wyciszanie muzyki jest IMO niepotrzebne w tym przypadku tak samo, jak
    > nie wycisza się muzyki do zera w czasie rozmowy z pasażerem.

    To już doszliśmy, że nie musi się ściszać całkiem, ale nikt normalny nie
    słucha głośno muzyki jak chce porozmawiać tylko właśnie ją przycisza.

    > Najlepiej sprawdza się zewnętrzny głośnik do CB.

    Po cholerę ?! Praktycznie każdy samochód ma dobry zestaw głośników, nie ma
    tylko współużytkowania ich.