  • Data: 2010-10-01 09:46:18
    Temat: Re: Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-01 11:09:19 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Napisz możne jak bardzo i czy w ogóle Ci się "rozbiły" wszerz. Pisałem
    > o tym kilka dni temu tutak ale odzew mikry raczej.

    Widziałem wątek, ale nie miałem nic ciekawego do napisania - się
    rozbiły z pewnością, ale nie umiem Ci określić jak szybko tudzież jak
    bardzo (bo od początku nie były dla mnie obcisłe). Teraz to w stopie są
    takie luźne kapciuszki.

    > I czemu nie Daytony jako następne?

    Od początku miałem problem z ochraniaczami na kostki - wylatały ze
    swojego miejsca. Reklamowałem, naprawili na gwarancji (przy okazji
    wszywając nowiuśki środek). Za jakiś czas stało się to samo. Nie
    chcieli już naprawiać na gwarancji, życzyli sobie kasę (koniec końców
    olałem to). Reszta z nimi w miarę ok, w sumie wytrzymały u mnie ze 4
    sezony intensywnego używania (a ja naprawdę szybko niszczę buty, więc
    dla "chodzących ostrożnie" możnaby to pomnożyć przez 2). Teraz chcę
    nieco mocniejsze buty, coś w stylu a la enduro, a TransOpeny nie robią
    na mnie wrażenia dużo solidniejszych od Travell Starów które miałem,
    bardziej skłaniam się ku Sidi Adventure lub czemuś podobnemu.

    de Fresz