    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Symbian wiecznie zywy
    Date: Fri, 12 Nov 2010 18:01:16 +0100

    (...)
    > Pytanie czy twoj efekt obejmowalby na przyklad zwielokrotnienie
    > strumienia z GPS i odpalenie jednoczesnie automapy, navieksperta,
    > speed alerta i trekbuddy. Tzn nie musza byc te programy - wymagam
    > dokladnej mapy, biezaco aktualizowanej, z informacja o FR,
    > szuszarkach, korkach i remontach oraz nagrywanie trasy.
    > Przy czym informacje biezace nie moga splywac np tylko od uzytkownikow
    > Nokii - akceptuje system dopiero jak sie polacza z innym, no chyba ze
    > obejma dzialaniem co najmniej milion pojazdow.
    >
    > Albo np czy proponowany smartfon umozliwi mi zdefiniowanie ze SMS od
> [...]
    (...)

    Zaraz ktoś Ci zarzuci ze właśnie jesteś tym 1%. JA natomiast wymagam aby
    telefon wibrował z chwilą uzyskania połączenia. Poco? Ano poto ze nie
    nie lubie słuchać tuuuu...... tuuuuu......tuuuu. Wymagam klawiszy które
    mają określone funkcje. teraz ciekawostka. mam wielu znajomych, którzy
    chętnie kopiują to co zobaczą na moim telefonie. ale ani jedna z tych
    osób nie skopiowała wszystkiego. jaki wniosek? ano gdyby _ludzie_
    wiedzeli ze "tak mozna" to by z tego korzystali. Zdrugiej strony każdy
    chce czegoś innego - czego nieda mu zamkniety system. już kiedyś
    myślałem jak fajnie by było mieć super prosty telefon z ekranem W/B ibez
    aparatu, ale super wysoko konfigurowalny z poziomu kopmputera.

    JEdnak prostota sie lepiej sprzedaje. fotoaparat, MP3, GPS(bez
    nawigacji) dotykowy ekran, to "błyskotki" na klienta, leniwego, mało
    inteligentnego....

    ToMasz