eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSygnał zwrotny dzwonieniaRe: Sygnał zwrotny dzwonienia
  • Data: 2013-01-24 12:03:09
    Temat: Re: Sygnał zwrotny dzwonienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Bo odkad sie rozpowszechnily "granie na czekanie", to wiadomo ze
    >> sygnal
    >> dzwonienia generuje centralka odbiorcy :-)

    >I tu pan się mylisz. W komórkach i owszem, nasi opi mają nadmiar
    >kanałów ;-)
    >Ale w PSTN-ie zastępywanym obecnie VoIPem to już nie jest takie
    >oczywiste.
    >A nawet inaczej - coraz częściej oczywiste jest, że sygnały są
    >generowane
    >lokalnie. Oraz w terminalu abonenta.

    Jak dzwonisz z pstn na komorke, to tez slyszysz granie :-)

    A kanaly ... krece, slysze sygnal, czekam, odbiorca podnosi ... ile ma
    system na przydzielenie kanalu, sekunde ?

    Ile trzeba miec kanalow aby sie jakis akurat zwolnil ? i co zrobic jak
    zabraknie ?
    Moze lepiej przydzielic od razu ...
    A klienci beda zadowoleni z takiej uslugi, jak czesto maja "kierunek
    zajety" ?
    To moze lepiej dolozyc kanalow, a po dolozeniu i tak mamy nadmiar,
    wiec nas wczesne przydzielanie "nic nie kosztuje" :-)

    Chociaz ... jesli przecietna rozmowa trwa powiedzmy 3 minuty, to
    wystarczy 180 kanalow aby sie co sekunde jeden zwalnial ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: