  • 1. Data: 2016-03-23 15:08:04
    Temat: Swist powietrza powyzej 100 km
    Od: mdr <m...@n...com>

    witam, jada powyzej 100 km/h slyszalny jest w aucie swist powietrza. Co
    to moze byc? uszczelki czy co?

  • 2. Data: 2016-03-23 16:13:03
    Temat: Re: Swist powietrza powyzej 100 km
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 15:08:08 UTC+1 użytkownik mdr napisał:
    > witam, jada powyzej 100 km/h slyszalny jest w aucie swist powietrza. Co
    > to moze byc? uszczelki czy co?

    relingi na dachu?

  • 3. Data: 2016-03-23 16:47:21
    Od: mdr <m...@n...com>

    W dniu 2016-03-23 o 16:13, Bolko pisze:

    > relingi na dachu?

    brak relingów, mam jedynie nie oryginalną mniejsza antenke na dachu, ale
    mysle ze nie od tego

  • 4. Data: 2016-03-23 17:31:22
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-03-23 o 15:08, mdr pisze:
    > witam, jada powyzej 100 km/h slyszalny jest w aucie swist powietrza. Co
    > to moze byc? uszczelki czy co?
    Miałem kiedyś to samo, co ja się nie na szukałem.
    Okazało się, że miałem minimalnie niedomknięte okno, na oko nie było
    widać, ale szczelinka jakaś musiała być, bo domknąłem i świst znikł :)

  • 5. Data: 2016-03-25 17:19:48
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 23.03.2016 o 15:08, mdr pisze:
    > witam, jada powyzej 100 km/h slyszalny jest w aucie swist powietrza. Co
    > to moze byc? uszczelki czy co?

    u mnie to wycieraczki

    --
    radar

  • 6. Data: 2016-03-25 19:11:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Mar 2016 15:08:04 +0100, mdr napisał(a):

    > witam, jada powyzej 100 km/h slyszalny jest w aucie swist powietrza. Co
    > to moze byc? uszczelki czy co?

    Może być jakaś uszczelka wygnieciona albo podwinięta.
    No albo to co już koledzy podpowiadali.