  • Data: 2012-02-09 08:48:16
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Desoft" napisał w wiadomości grup

    >Za stary można dostać 20zł (chyba - tak było kilka lat temu) przy
    >zakupie nowego.

    30 zl. Przy czym faktycznie jakos dziwnie - w supermarketach
    bezlitosnie - 30 zl doliczane przy kasie, do zwrotu w punkcie
    reklamacyjnym po zwrocie starego, a malym sklepiku "no, w zasadzie
    powinien pan zwrocic". Akurat mialem stary do zwrotu wiec nie wnikalem
    dalej.
    Byc moze normalnie - ustawowo 30 zl od sztuki, a w pewnym momencie
    ktos podpisuje protokol nie liczac, a co najwyzej wazac, i wsadza do
    pieca.
    Ewentualnie 30 zl sobie, a maja nakazany wspolczynnik odzysku 75%, i
    jest "w zasadzie".

    > Z tym że stary akumulator, to ja zawsz dawałem na złom. Choć to
    > kłopot,
    > to inaczej się nie da i nie warto.

    Ja tam wystawialem na smietnik.
    I nie wiem - "zlomiarze" odwozili cenny surowiec do skupu, czy
    smieciarze narzekali ze musza sie schylac i ciezary wrzucac do
    pojemnika.

    >I właśnie taką mamy ekologię - głąbów.

    Teraz to niby nic z "elektrosmieci" nie wolno wyrzucac. Zarowek tez
    nie.

    J.