  • Data: 2012-12-08 16:27:53
    Temat: Re: Świetlówka rurowa - pobór mocy
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > Nie, mysle ze 18W idzie do rury.
    > Co nam daje calkiem przyzwoita sprawnosc przetwornicy.

    Ale to sobie tylko myślisz i nic z tego nie wynika:)
    Z twojego myślenia wynikała przypuszczenie że przetwornica w tym kompakcie
    ma sprawność 90%. tylko super drogie wysoko sprawne przetwornice coś takiego
    osiągają i na pewno nie ma ich w kompaktowych świetlówkach:)
    Ja myślę że chińsk przetworniczka ma tak około 50% sprawności:)