eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe.Re: Świece żarowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    Date: Sat, 21 Jun 2014 14:34:08 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <lo3u3i$921$1@news.task.gda.pl>
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f4b76$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmnq62$ejv$1@node2.news.atman.pl> <lmnqg6$gie$6@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <538f71de$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f7c92$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    <53920520$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...com>
    <539406da$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <ln15va$l64$1@node2.news.atman.pl>
    <5394a545$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <ln4l47$lrc$1@node1.news.atman.pl>
    <539964bd$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lncfan$ra8$1@node1.news.atman.pl>
    <539d5b7f$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <33oq76pz351q.gah77679xm3j$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-43-29.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1403354034 9281 89.77.43.29 (21 Jun 2014 12:33:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Jun 2014 12:33:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <33oq76pz351q.gah77679xm3j$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536417
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-15 11:23, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 15 Jun 2014 10:38:40 +0200, Trybun napisał(a):
    >> W dniu 2014-06-12 17:00, Wiwo pisze:
    >>> Sterownik podejmuje działanie na podstawie co najmniej kilku pomiarów,
    >>> czym nowsze auto tym jest ich więcej. W grę wchodzą czujniki
    >>> temperatury, pobór prądu, rezystancja świec, itp. i na tej podstawie
    >>> ustala, czy ma wyświetlić błąd uszkodzonej świecy, czy je załączyć i
    >>> na ile.
    >>
    >> A więc świeca nie może być kawałkiem gołego drutu do podgrzewania, jak
    >> to było dawniej w dieslu Opla Rekorda, gdy do podgrzewania świec
    >> kierowca pociągał ręcznie za odpowiednią wajchę, musi zawierać (same
    >> świece, bądź najbliższe ich otoczenie) jakieś sensory/czujniki itd.
    >
    > na razie ciagle jeszcze swieca zarowa ma jeden zacisk.

    ogólnie informacji o świecach żarowych najlepiej szukać na stronach
    producentów, np. BERU:
    www.beru.com/download/produkte/TI04_en.pdf
    http://www.beru.com/bw/products/diesel-cold-start-te
    chnology/pressure-sensor-glow-plug-psg

    --
    Pozdr.
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: