  • 11. Data: 2006-12-18 19:44:25
    Temat: Re: Światłowody w Krakowie
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    kulek napisał(a):

    > np pewna kablówka niedaleko mnie ma lącza z tepsy, dzierżawi studzienki
    > od tepsy, ale nie może sprzedawać lącz innym operatorom i nie może
    > wprowadzić voip u siebie w sieci (takie klauzule ma umowa miedzy nimi)
    > także z tym słupem może być prawda

    To się z mety kwalifikuje do UOKiK. Dziwię się, że ktoś się zgodził na
    takie zapisy.
    Chociaż nie, nie dziwię się. Zaczyna się od przyzwalania na takie
    drobiazgi, a potem wszyscy są zdumieni jak to jest, że siedemnaście lat
    po upadku komuny gliny dalej wywlekają niewinnych ludzi nad ranem z ich
    domów.

    --
    z.