eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSwiatlowod wzdloz gazociagu (dielektryk), da sie czy przepisy zabraniaja ? › Re: Swiatlowod wzdloz gazociagu (dielektryk), da sie czy przepisy zabraniaja ?
  • Data: 2008-01-15 02:18:52
    Temat: Re: Swiatlowod wzdloz gazociagu (dielektryk), da sie czy przepisy zabraniaja ?
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Bez takiej wiedzy stracisz dużo więcej czasu kombinując dalej te swoje
    > nierealne pomysły.

    Drogi Przyjacielu.

    Jak we wszystkim tak i tutaj najistotniejszym elementem jest tak zwana
    rownowaga, w tym wypadku miedzy celem a srodkami

    Poki co zbudowanie swiatlowodu w miasteczku dla mnie jest taka samo
    realne jak zbudowanie elektrowni slonecznej na Ksiezycu czyli hmmmm....
    interesujace, wiedza sie moze przydac kiedys tam, ale szkoda czasu i
    srodkow zeby sie tym zajmowac glebiej jak googlanie czy zadawanie na ten
    temat pytan na news-ach

    futszaK