  • 71. Data: 2023-11-02 14:09:27
    Temat: Re: Światło na klatce schodowej zdalnie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 13:15, Lisciasty pisze:

    > Blebox. W puszce switchBox LIGHT, w chałupie uRemote.

    Tylko skąd zasilanie w puszce włącznika schodowego wziąć?
    To co wystawia sterownik schodowy do podświetlenia przycisku wystarczy?

    Robert

  • 72. Data: 2023-11-02 23:24:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 2 listopada 2023 o 14:09:31 UTC+1 Robert Wańkowski napisał(a):

    > Tylko skąd zasilanie w puszce włącznika schodowego wziąć?
    > To co wystawia sterownik schodowy do podświetlenia przycisku wystarczy?
    >

    > Robert
    Dlaczego miało by nie wystarczyć?

  • 73. Data: 2023-11-03 01:01:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Dlaczego miało by nie wystarczyć?

    Kto odpowiada pytaniem na pytanie, czyżby nie talmudysta, których tak
    często przywołujesz?. ;)

    Co do technicznych spraw...
    Nie znalazłem w danych katalogowych sterowników schodowych ile można
    wziąć prądu z obwodu załączania, aby jego nie wyzwolić.
    Bo może się okazać, że podłączenie odbiornika zdalnego sterowania może
    być interpretowane przez automat schodowy jako wciśnięcie przycisku.
    Ja bym odżałował te 50 dych i spróbował.

    Robert

  • 74. Data: 2023-11-03 08:01:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Tylko skąd zasilanie w puszce włącznika schodowego wziąć?
    > To co wystawia sterownik schodowy do podświetlenia przycisku wystarczy?

    Aż tak tego nie znam, kupiłem trochę tych pierdółek do domu i testuję.

  • 75. Data: 2023-11-03 08:42:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 08:01, Lisciasty pisze:

    > Aż tak tego nie znam, kupiłem trochę tych pierdółek do domu i testuję.

    A może masz automat schodowy?

    Robert

  • 76. Data: 2023-11-03 09:40:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > A może masz automat schodowy?

    Nie mam niczego takiego. Chyba że multimetrem zmierzę ile to prądu je ;)

  • 77. Data: 2023-11-03 10:37:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 09:40, Lisciasty pisze:

    > Nie mam niczego takiego. Chyba że multimetrem zmierzę ile to prądu je ;)

    To akurat podają w danych. Mniej niż wat, czyli koło 4 mA.
    Na pewno by zadziałało gdyby brało tyle co podświetlenie przycisku.
    Zainteresowany musiałby sprawdzić ile prądu teraz płynie przez otwarty
    przycisk schodowy.
    Jak mniej, to czy można wziąć bezkarnie te 4 mA i nie wyzwolić automatu
    schodowego.

    Robert