    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Światło na klatce schodowej zdalnie
    Date: Mon, 30 Oct 2023 00:15:11 +0100

    W dniu 29.10.2023 o 14:53, PeJot pisze:

    > Konkretnie jaki model ?

    Mojego już raczej nie da się kupić, ale można kupić inne np w Conradzie,
    musiałbyś sam poszukać. Przyszło mi jednak do głowy, że ten mój może
    jednak nie nadawać się bo to zwykły włącznik stabilny a Ty może masz
    dzwonkowy. Chciałem głównie zwrócić uwagę, że prowadzenie kabelków zbyt
    problemowe jest. Ostatnio mi w piwnicy przerobili instalację
    oświetleniową i odpięli boksy, świeci tylko na korytarzu jak w
    średniowieczu. I pewnie jak zażądam przywrócenia to i pisanie do
    osiedlowej gazetki nie pomoże i będą już wiedzieli, że ktoś widzi to
    zupełnie inaczej. Może lepiej zrobić to samowolnie. 35 lat działało a
    dzisiaj cofniemy się w rozwoju. W twoim przypadku najłatwiej i chyba tak
    czy siak realnie byłoby włożyć coś do włącznika niż prowadzić te kable i
    narażać się.