    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła do jazdy dziennej a pojazdy uprzywilejowane
    Date: Mon, 21 Sep 2015 14:56:45 +0200

    news:mtjev5$8dj$1@dont-email.me...

    > jeżeli nie miał właczonego to co powinien to nie był

    > jesteś pewien?
    > a np. w Meksyku policja jeździ (i stoi też) zawsze na zapalonych
    > kogutach. A jak chcą się przepchnąć to odpalają sygnały,

    No i jaki ma to związek z sytuacja w Polsce?

    > a tak w ogóle to ta dyskusja pokazuje jak z jednej strony narzekania na
    > skomplikowane przepisy a z drugiej wymaganie by wszystko było
    > uregulowane na każdą możliwą okazję. I tak się rodzi przeregulowanie.

    Ktoś wymyśla przepisy, które ja muszę przestrzegać, więc wymagam by inni też
    ich przestrzegali.
    Jak dla mnie to przepisy moglyby wymagać samych kogutów, bez tych mijania.
    Ale jak przepis, to przepis.

    > Karetce też nie ustąpisz bo jedno światełko się nie pali?

    Mandatu też nie dostanę jak w słoneczny dzień zapomnę o światłach mijania?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba