  • 41. Data: 2016-03-06 18:44:04
    Temat: Re: Swap na macierzy pendriveów
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Wed, 02 Mar 2016 13:35:55 +0100, JaNus napisał(a):

    > Jak zobaczyłem pierwszego w życiu pendrive'a, to mi się wydawało, że oto
    > właśnie takie rozwiązanie on zapewni. Że będzie można założyć na nim
    > aktówkę na dane "roboczo-użytkowe", a na drugim własne "środowisko
    > pracy",
    > no i może na trzecim nosić swój własny soft. No i że jakiś komputerowy
    > guru, może kolejny Steve Jobs - wpadnie na to, aby był do tego OeS nie
    > wymagający każdorazowej reinstalacji systemu, dla pozyskania sterowników
    > do aktualnie używanego kompa. Dotąd się dziwię, że jakoś o tym nie
    > słychać.

    Wiele programów było dostępnych w wersji portable. Jak nie były, to były
    modyfikowane, by były. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 42. Data: 2016-03-08 21:35:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-03-02 21:42, Dominik & Co pisze:
> [...]
    światełka, nie działa. Kupiłem drugi. Światełka się świecą, startuje. Trwa to tak
    długo, że wniosek ten sam: nie działa. To tylko kwestia definicji słowa "działa", ale
    dla mnie to nieporozumienie.

    > Kupiłem jeszcze za 70 zł klona (orange pi). Też fajna zabawka.

    Te klony to chyba mają większą moc (lepszy procek i podzespoły od Raspa).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 43. Data: 2016-03-09 07:06:55
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.03.2016 Krystek <s...@k...art.pl> napisał/a:

    > Te klony to chyba mają większą moc (lepszy procek i podzespoły od Raspa).

    Zależy które, bo samych orange jest kilka. Ja kupiłem orange pi pc,
    poza procesorem w zasadzie to samo, co pi 2- szybszy nieco procesor
    (choć nie dałbym głowy, czy po prostu nie przetaktowany), ale za
    to sztuka portu usb mniej.

    Teraz wyszło pi 3. I oczywiście jeszcze inne klony.
    Jest w czym wybierać.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.