eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kableRe: Suzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kable
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!postnews.google.com!m19g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: zbyhoo <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Suzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kable
    Date: Sun, 28 Jun 2009 13:55:53 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <4...@m...googlegroups.com>
    References: <7...@h...googlegroups.com>
    <op.uv6ylswyqjozqh@localhost>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <op.uv7736zdqjozqh@localhost>
    <7...@x...googlegroups.com>
    <6...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 77.114.201.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1246222553 3541 127.0.0.1 (28 Jun 2009 20:55:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jun 2009 20:55:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m19g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=77.114.201.43;
    posting-account=X4SFwgoAAAA69q729BwiQUibBWMNL67f
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; InfoPath.2;
    .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:603313
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Cze, 16:39, Bulas <t...@g...com> wrote:

    > Aha i jeszcze jedno pytanie. Czy taka chlodnice się odpowietrza ? A
    > jeśli tak to jak ?

    Układ smarowania silnika 4T, w którego obieg wszak wchodzi chłodnica
    oleju, nie jest wysokociśnieniowym układem. Każdy ma twz odmę czyli
    odpowietrzanie skrzyni korbowej - podłączoną z reguły do obudowy
    filtra powietrza. Czyli pompa powinna przepchnąć ewentualne korki
    powietrzne właśnie do odmy. Chociaż możnaby i zobaczyć gdzie jest
    najwyżej położony punkt układu smarowania i zastanowić się czy może
    coś tam LEKKO poluzować podczas pierwszego uruchomienia silnika. Chyba
    nie powinno zaszkodzić tylko pewnie walnie olejem jak się ma słaby
    refleks :-)
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: