  • 1. Data: 2009-01-07 16:20:55
    Temat: Re: Suzuki GSX 750 Inazuma
    Od: gollobb <tomekgolop@_NOSPAM_o2.pl>

    witam chciłabym sie dowiedzec skąd mozna wziąc jakies dane o tym Suzuki
    gsx 750 inazuma bardzo mało jest w googlach o tym sprzęcie

  • 2. Data: 2009-01-07 21:14:34
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Wed, 07 Jan 2009 17:20:55 +0100, gollobb <tomekgolop@_nospam_o2.pl> wrote:

    > witam chciA,abym sie dowiedzec skÄ...d mozna wziÄ...c jakies dane o tym
    > Suzuki gsx 750 inazuma bardzo maA,o jest w googlach o tym sprzÄ(TM)cie

    A czego byś się chciał dowiedzieć?

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciÄ...gle rozbita)

  • 3. Data: 2009-01-07 21:25:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -Demonos- pisze:

    > A czego byś się chciał dowiedzieć?

    Zostaw. Nie widzisz ze gada do siebie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-01-07 21:31:20
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Wed, 07 Jan 2009 22:25:30 +0100, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Zostaw. Nie widzisz ze gada do siebie ?

    Ot, taka dobroć serca mnie napadła dziś wieczorem.
    A może to po prostu browar...? :-)

  • 5. Data: 2009-01-09 18:06:41
    Od: gollobb <tomekgolop@_NOSPAM_o2.pl>

    mam inazume 750 i miała lekki wypadek wygiołem lagi wymieniłem je ale
    niestety nadal koło jest krzywe mniej ale jest

  • 6. Data: 2009-01-09 18:07:13
    Od: gollobb <tomekgolop@_NOSPAM_o2.pl>

    mam inazume 750 i miała lekki wypadek wygiołem lagi wymieniłem je ale
    niestety nadal koło jest krzywe mniej ale jest i w czym tkwi przyczyna

  • 7. Data: 2009-01-09 18:51:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gollobb pisze:
    > mam inazume 750 i miała lekki wypadek wygiołem lagi wymieniłem je ale
    > niestety nadal koło jest krzywe mniej ale jest i w czym tkwi przyczyna

    1. W jezyku polskim jest cos takiego jak znaki przestankowe. Radze sie
    zainteresowac
    2. Sprawdziles czy masz proste polki i przednia os ? No to sprawdz.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-01-10 14:55:57
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > 2. Sprawdziles czy masz proste polki i przednia os ? No to sprawdz.

    Ale po co? Lagi wymienil, a kolo nadal krzywe. To moze kolo trza
    wymienic? ;)

  • 9. Data: 2009-01-11 17:35:16
    Od: gollobb <tomekgolop@_NOSPAM_o2.pl>

    Os jest prosta. Lagi równiez, tylko ze jedna jest bardziej w przodzie a
    dróga w tyle tam jakies pare mm

  • 10. Data: 2009-01-11 19:35:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gollobb pisze:
    > Os jest prosta. Lagi równiez, tylko ze jedna jest bardziej w przodzie a
    > dróga w tyle tam jakies pare mm

    To przeciez Ci napisalem ze masz polki krzywe. Bosz...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!