  • 51. Data: 2009-03-08 08:31:40
    Temat: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > aha.. czyli w zasadzie coś co istnieje na każde, nawet najbardziej
    > egzotyczne urządzenie.

    Spodziewałeś się że wymyślono koło od nowa?

    > Pokaż choć jedną aplikację, która dawałaby sens temu urządzeniu, dla której
    > warto by ją kupić. Wiem, nie każdemu jest ona potrzebna, ale każde
    > urzadzenie ma takie coś. Jak PalmOS miał Przewodasa (pierwszy z brzegu
    > przykład) i Doktopa, windows mobile ma Automapę, porządnego TomToma i
    > tysiące specjalizowanych aplikacji (kurierskie, magazynowe itp..)
    > Pokaż choć jedną taką rzecz na iPoo.

    Jest rozkład jazdy podobny do przewodasa, doktopa nie ma, a biznesowych się
    nie spodziewaj.
    Co do kiler-app to każda i żadna. Każda, bo nowego wymiaru daje g-metr i
    multitouch i gps (np webbrowser, photobrowser), a żadna, bo na każdą platformę
    da się napisać podobny soft.
    Np fajny soft do teleskopu, pokazujący planety US i popularne gwiazdy ich aktualną
    pozycją na niebie względem pozycji gps, orientacji na północ i wysokość
    geograficzna z g-metra (jako sekstant) tak kompletnej astrolokacji nie zapewni
    Ci byle egzotyczne urządzenie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 52. Data: 2009-03-08 09:59:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 08:31:40 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Jest rozkład jazdy podobny do przewodasa, doktopa nie ma, a biznesowych się
    > nie spodziewaj.

    No właśnie, to typowe dla Apple. A synchronizacja z Exchange (na którą
    Apple kupiło licencję od Microsoftu) to jedna z bardzo niewielu wartych
    uwagi rzeczy w tej drogiej tandecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 53. Data: 2009-03-08 10:00:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 08:01:20 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Pytałeś o coś co nie jest zabawką, coś do biznesu to szukaj sobie w WM,
    > iP nie jest smartphonem biznesowym - akurat to już sobie wyjaśniliśmy.

    To po jaką cholerę Apple wybuliło ciężkie pieniądze za Exchange
    Connectivity? Nikt, ale absolutnie nikt nie uzywa tego prywatnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 54. Data: 2009-03-08 10:54:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > To po jaką cholerę Apple wybuliło ciężkie pieniądze za Exchange
    > Connectivity? Nikt, ale absolutnie nikt nie uzywa tego prywatnie.

    Exchange czy protokołu? Bo protokół to i owszem używa.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 55. Data: 2009-03-08 11:08:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 10:54:52 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Exchange czy protokołu? Bo protokół to i owszem używa.

    od miesiąca?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 56. Data: 2009-03-08 14:24:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Zajadow ze smiechu dostalem :)
    > POI w 70 kategoriach :))
    > Ja w Miplo w Automapie synchronizuje 181 kategorii i tylko dla tego tak
    > malo ze wiecj mi nie potrzeba, Ilosc synchronizowanych POI na moje
    > skromne potrzeby to okolo 61234 bo to tylko Polska.
    > To naprawde malo jak na Polske tylko, a tu az 70 kategorii :)
    > Steve dokonal wylomu :)

    Po pierwsze Steve nie ma z tym nic wspolnego przynajmniej do czasu az
    sie pojawi aplikacja w Appstore, pozatym po co tak ujadac z tej
    zazdrosni ze jeden telefonik od Jobsa pokonal wszystkie telefony HTC
    razem wziete cud :) albo ludzie sie poznali na przewartosciowanej
    miernocie z WM

  • 57. Data: 2009-03-08 14:25:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nie rozumiem, to co przytoczyles to ma kazdy kalkulator z dojsciem do
    > internetu, ja sie pytam o cos pozytecznego dla biznesu a nie o glupoty i
    > podstawy :)

    Jak zwykle marudzisz i nie rozumiesz w czym tkwi magia i sila Ipoo
    Mozesz sobie stekac i tupac ale twoj niszowy OS niedlugo zdechanie

  • 58. Data: 2009-03-08 14:26:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To po jaką cholerę Apple wybuliło ciężkie pieniądze za Exchange
    > Connectivity? Nikt, ale absolutnie nikt nie uzywa tego prywatnie.

    Klient chce klient ma :) A po co w systemie by default jest aplikacja
    "Gielda" oooo nie ma takiej w biznesowym WM co za niespodzianka.

  • 59. Data: 2009-03-08 14:28:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > No właśnie, to typowe dla Apple. A synchronizacja z Exchange (na którą
    > Apple kupiło licencję od Microsoftu) to jedna z bardzo niewielu wartych
    > uwagi rzeczy w tej drogiej tandecie.

    Buhhaa dla powagi slow tupnij nozka dobrze ze z Jobsem nie byles na
    jednym podworku pewnie piaskiem w oczy bys mu sypnal co.

    Widzisz problem polega na tym ze za 2 lata iphone i jego OS bedzie mial
    najwiekszy udzial w rynku wlasnie dlatego ze programisci widza sens
    swojej pracy. Tak wiem zaraz waldus przytoczy nam aplikacje iGirl jako
    pierdolkowata zapomnial jednak ze 99% aplikacji pod Wm to pierdolkowate
    nakladki

  • 60. Data: 2009-03-08 15:04:44
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Klient chce klient ma :) A po co w systemie by default jest aplikacja
    > "Gielda" oooo nie ma takiej w biznesowym WM co za niespodzianka.

    Oooo, kolega znów nie wiem o czym pisze. Skoro mowa o HTC, to w TF3D
    jest giełda. Pajac!

    Szadzik