  • Data: 2010-02-03 22:40:45
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b6352a40-491c-4da7-b668-3059f4681e52@21g2000yqj
    .googlegroups.com...

    > Z ciekawości: jak wyjmiesz DVD, to przestaje działać?
    > Bo ja to znam też w wersji, że zawartość DVD jest kopiowana
    > do flasha i dvd potrzeba tylko przy update.

    Musiałbym wyciągnąć i sprawdzić :-)
    Ale chyba pamiętam przy jeździe próbnej w innym takim aucie
    że nie było w napędzie płyty to na LCD było "włóż płytę" po starcie
    auta i nie chciało działać.

    Zresztą nawigacja na pewno korzysta z płyty przy pracy w moim bo
    raz mi się zdarzył komunikat z błędem "error reading DVD disk"
    i uwaga abym odwiedził "dealera" gdy się to będzie powtarzać.
    Najgorsze że się franca sama nie umiała zresetować - akurat
    potrzebowałem wiedzieć gdzie zjechać z autostrady więc musiałem
    zjechać na pobocze, wyłączyć silnik i od nowa odpalić auto aby
    nawigację zresetować. Mam nadzieję że się to nie powtórzy bo
    rzeczywiście odwiedzę "dealera" i przyjdę z kolegami ;-)