  • 131. Data: 2013-07-31 10:40:56
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.07.2013 08:24, Myjk pisze:
    > Aha, tak samo jak inni, którzy nie zgłaszają awarii czy źle ustawionych
    > znaków, bo rzekomo ich w urzędach olewają. Gówno zgłaszają, a jedynie
    > potrafią nawijać w internecie, co widać w powyższych przykładach (np.
    > Shrek, anacron).

    o LOL i EOT.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 132. Data: 2013-07-31 10:56:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 10:40:56 +0200, anacron

    > o LOL i EOT.

    LOL to jest jak wam urzędy nie odpisują. Normalnie SPISEK.

    --
    Pozdor Myjk

  • 133. Data: 2013-07-31 17:12:39
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-31 09:32, J.F. pisze:
    >Znowu teorie spiskowe :)

    Pamietaj ze Al Capone posadzili za nieplacenie podatkow :-)

    J.

  • 134. Data: 2013-07-31 17:23:31
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-31 08:24, Myjk pisze:
    > Niedawno był wątek gdzie koleś (Gil?) innych "ubawił" na
    > grupie, bo normalnie był w silnym stanie ubawienia gdy spotkał skrzyżowanie
    > gdzie strzałka warunkowa mu się paliła mniej jak sekundę. Pytam na wstępie
    > czy zgłosił tę awarię -- ale oczywiście nie, dla niego ważniejsze było
    > pochwalenie się tym faktem na grupie dyskusyjnej.

    z tego co pamiętam zobaczył to w trakcie jakiejś trasy, a nie widuje
    codziennie pod domem. Ja też nie wyobrażam sobie po 12 godzinach w
    pracy, w tym 8 za kółkiem siadać do komputera i klepać skargę, sorry,
    najpierw odnaleźć kto jest odpowiedzialny za znak w Pcimiu Dolnym...

    > Awarie sprzętu się zdarzają, urzędnicy różne dziwne rzeczy robią -- ale
    > dlaczego nikt ich z błędu nie wyprowadza a woli tylko słodko o tym
    > pierdzieć w internecie, to już nie wiem.

    A ja wiem. Każdy w tym kraju ma cię w dupie. Idziesz na policję zgłosić
    cokolwiek jako poszkodowany - przyjęty zostajesz jak kolejny zawracacz
    dupy, jak ktoś łaskawie cię obsłuży, to widać że wolałby w tym czasie
    przesiedzieć na 100% płatnym L4. Wiem, bo zgłaszam każdą kradzież.
    Jak idziesz do urzędu, ZUSu itp. to też jesteś traktowany jak wrzód
    (oczywiście jeśli ty masz coś do załatwienia, bo jeśli urząd popełni
    błąd to bywa bardzo miły).
    Większość znajomych nie zgłasza kradzieży bo nie ma na to czasu. Ja mimo
    braku tegoż powziąłem sobie psuć statystyki nierobom. Na znaki jednak
    nie mam już czasu, z resztą mi tam one jakoś mocno nie przeszkadzają bo
    mam CB i antyradar :P

    Łukasz

  • 135. Data: 2013-07-31 17:30:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-31 17:12, J.F pisze:

    > Pamietaj ze Al Capone posadzili za nieplacenie podatkow :-)

    Pamiętam :) Głupio wpadł ;)

  • 136. Data: 2013-07-31 18:47:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

> [...]
    > dlaczego nikt ich z błędu nie wyprowadza a woli tylko słodko o tym
    > pierdzieć w internecie, to już nie wiem. Chyba już taka wbudowana

    Weź mi wyjaśnij ... jeśli na tym internecie wszystko wiadomo a w realu nie
    to czemu urzędnik nie siedzi w internecie i nie zbiera ?

  • 137. Data: 2013-07-31 20:00:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-31 08:24, Myjk wrote:

> [...]
    > dlaczego nikt ich z błędu nie wyprowadza a woli tylko słodko o tym
    > pierdzieć w internecie, to już nie wiem. Chyba już taka wbudowana

    Kolego - awarie zgłaszam bo jest sens. Pytać po co ustawili tam
    fotoradar a nie gdzie indziej - nie ma sensu - odpowiedzi na to pytanie
    są w ogólnodostępnej prasie i portalach z nazwiskami rzeczników - nie
    wierzę, że źle zacytowano ich słowa, skoro są opatrzone nazwiskami a
    sprawa była jednak swego czasu popularna.

    "Jesteśmy zaskoczeni liczbą odnotowanych w tym miejscu wykroczeń. Przez
    siedem dni było ich 667. Sądziliśmy, że ze względu na duże natężenie
    ruchu i to, że wcześniej jest skrzyżowanie ze światłami, zdjęć z tego
    fotoradaru będzie mniej. Ale to tylko pokazuje, że jest on w tym miejscu
    bardzo potrzebny." Monika Niżiak - rzeczniczka SM

    Jakby ustawili na 10km/h to by pokazało, że jest jeszcze bardziej
    potrzebny, co potwierdza fakt że jak zmieiono na 50 to okazał się mniej
    potrzebny.

    Shrek.

  • 138. Data: 2013-08-01 07:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jul 2013 06:04:44 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > No ale musisz miec jednego a nie 50 :P

    Zyranta moze i jednego, ale papierow ...
    http://www.internationalstudent.com/international-fi
    nancial-aid/opening-bank-account/
    "make sure you bring your passport and the funds you want to deposit.
    In addition, you should bring as many of the following documents or
    ids as you have - although every bank has slightly different
    requirements,"

    I to do czego - do zwyklego otwarcia konta :-)

    J.

    P.S. Poczulem sie jak w kraju, a nawet gorzej :-)

    http://consumerist.com/2012/10/18/at-many-minnesota-
    dmvs-wait-2-months-or-get-in-line-at-4-a-m-for-drive
    rs-license/
    "Hopeful drivers-to-be in the state are apparently stuck either
    waiting two months to take a driving test or have to show up as early
    as 4 a.m. to take their shot behind the wheel."

    http://consumerist.com/2012/11/06/new-jersey-drivers
    -relieved-to-fill-up-on-gas-until-they-realize-its-m
    ixed-with-diesel-fuel/
    http://consumerist.com/2013/05/29/new-jersey-sues-ga
    s-station-for-selling-aviation-fuel-as-unleaded-gaso
    line/
    "authorities in New Jersey say that several stations were deceiving
    customers -- and putting their cars at risk -- by selling them leaded
    aviation gas (or avgas) under the guise of unleaded gasoline"

  • 139. Data: 2013-08-01 07:43:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 17:23:31 +0200, ddddddd

    > z tego co pamiętam zobaczył to w trakcie jakiejś trasy, a nie widuje
    > codziennie pod domem. Ja też nie wyobrażam sobie po 12 godzinach w
    > pracy, w tym 8 za kółkiem siadać do komputera i klepać skargę,

    Ale wyobrażacie sobie wszyscy siadać do komputera i smucić na ten temat w
    internecie. To jest coś, czego po prostu nie ogarniam.

    > sorry, najpierw odnaleźć kto jest odpowiedzialny za znak w Pcimiu Dolnym...

    Takie to strasznie skomplikowane? Zajmie to znacznie mniej czasu niż
    wystosowanie postu na grupę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 140. Data: 2013-08-01 07:51:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 20:00:28 +0200, Shrek

    > Kolego - awarie zgłaszam bo jest sens. Pytać po co ustawili
    > tam fotoradar a nie gdzie indziej - nie ma sensu

    Nie masz pytać, tylko masz zgłosić w urzędzie, że Twoim "skromnym zdaniem"
    znak ograniczenia i fotoradar jest ustawiony bezsensownie, bo... i
    wymieniasz. Dostaną setkę takich zgłoszeń, na każde będą musieli odpisać,
    to może w końcu rozważą. Problem w tym, że nikt tego nie robi a jedynie
    słodko o tym truje w internecie/CB.

    --
    Pozdor Myjk