  • 1. Data: 2013-07-27 09:48:18
    Temat: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: "Jurek" <...@...pl>

    Interesują mnie szczegóły fotoradarów
    takich jak na skrzyżowaniu Sobieskiego
    z Sikorskiego-Witosa w Warszawie.
    Popularna ich nazwa to super fotoradary.
    W szczególności w jakiej odległości od
    skrzyżowania następuje pomiar prędkości
    i czy jest wykonywany wielokrotnie.
    Następnie, w którym momencie jest robione
    zdjęcie lub są robione zdjęcia i w jaki
    sposób następuje skojarzenie pomiaru
    szybkości z danym samochodem.
    Właściwie jedyne co podały media to fakt,
    że takie fotoradary są w stanie śledzić
    ruch na każdym z pasów ruchu oddzielnie.
    Czy gdzieś podanych jest więcej szczegółów,
    między innymi te, o które pytam wyżej?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2013-07-28 10:03:56
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-07-27 09:48, Jurek pisze:
> [...]
    > że takie fotoradary są w stanie śledzić
    > ruch na każdym z pasów ruchu oddzielnie.
    > Czy gdzieś podanych jest więcej szczegółów,

    http://www.youtube.com/watch?v=llZd8h57A1s
    ;)

  • 3. Data: 2013-07-28 10:30:57
    Od: "Jurek" <...@...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=llZd8h57A1s

    Dzięki, ale jakie wnioski mam z tego filmu wyciągnąć?
    Nawet głosu z komentarzem nie ma.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2013-07-28 12:03:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Dzięki, ale jakie wnioski mam z tego filmu wyciągnąć?
    > Nawet głosu z komentarzem nie ma.

    Ja widać na załączonym filmie, system jest zdolny do określenia
    prędkości każdego pojazdu, niezależnie ile jest ich w kadrze. rozpoznaje
    numery rejestracyjne i obok nich dopisuje prędkość pojazdu. jeśli to ma
    legalizacje - marny los drogowych rajdowców.....

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-07-28 12:30:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 12:03:25 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > numery rejestracyjne i obok nich dopisuje prędkość pojazdu. jeśli to ma
    >
    > legalizacje - marny los drogowych rajdowców.....

    Fajne. Skynet pełną gębą.

  • 6. Data: 2013-07-28 13:27:25
    Od: "Jurek" <...@...pl>

> [...]

    > każdego pojazdu, niezależnie ile jest ich w kadrze. rozpoznaje numery
    > rejestracyjne i obok nich dopisuje prędkość pojazdu.

    Tak, ale o tym akurat wiedziałem i nie o to pytałem.
    Chodziło mi przede wszystkim o miejsce pomiaru.
    Wykrywanie przejazdu na czerwonym świetle sugeruje,
    że pomiar powinien się odbywać mniej więcej przy wjeździe
    na pasy dla pieszych. Ale czy tylko tam?
    Kolega widział w TV film pokazujący, że tego typu fotoradar
    jest w stanie pomierzyć prędkość na 300 m przed jego stanowiskiem.
    Ale co z tego wynika? Kiedy robione jest zdjęcie i jak kojarzone
    z takim pomiarem?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 7. Data: 2013-07-28 15:52:22
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-28 13:27, Jurek pisze:

> [...]
    > jest w stanie pomierzyć prędkość na 300 m przed jego stanowiskiem.
    > Ale co z tego wynika? Kiedy robione jest zdjęcie i jak kojarzone

    Nie ma zdjęcia, jest nagranie filmowe.

  • 8. Data: 2013-07-28 16:24:04
    Od: Robek <r...@w...pl>

    W dniu 2013-07-28 12:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > numery rejestracyjne i obok nich dopisuje prędkość pojazdu. jeśli to ma
    > legalizacje - marny los drogowych rajdowców.....

    Tylko podłączyć to do bazy adresowej + drukarki mandatów :)

    Robek

  • 9. Data: 2013-07-28 16:35:43
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 16:24:04 UTC+2 użytkownik Robek napisał:

    > Tylko podłączyć to do bazy adresowej + drukarki mandatów :)
    >

    > Robek

    z 30 lat temu był film sf i w czasie rzeczywistym mandat był ściągany z konta a
    pacjent dostał powiadomienie na coś w rodzaju czytnika sms na stałe zainstalowanego
    na motocyklu.

  • 10. Data: 2013-07-28 16:38:09
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 13:27:25 UTC+2 użytkownik Jurek napisał:

> [...]
    >
    > jest w stanie pomierzyć prędkość na 300 m przed jego stanowiskiem.
    >
    > Ale co z tego wynika? Kiedy robione jest zdjęcie i jak kojarzone

    Jak jest w stanie zmierzyć na 300 metrów to co za problem ustawić 50 metrów za
    pilnowanym miejscem.