    From: "Wlochaty" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Styk TPSA - LubMAN
    Date: Mon, 23 May 2005 10:01:09 +0200

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:8cqr811b1eet4lh4fi0gmomggrsd8pfhpq@4ax.com...
    > nareszcie poszli po rozum do głowy, bo ta cala neostrada128 powstala
    > jedynie po to zeby zwiekszyc liczbe przylaczy ADSL

    Chyba 4 lata temu w Wawie weszla Neo256, byla reklamowana jak bardzo szybki
    i szerokopasmowy dostep do netu. Potem wchodzily nowe opcje, ale caly czas
    sztandarowym haslem byl "szerokopasmowy dostep do Internetu", dlatego
    najnowsza Neo: 128 byla dla mnie niespodzianka, bo z szeropasmowym dostepem
    nie ma nic wspolnego...
    Zlapali troche klientow, czesto na dlugie umowy, teraz beda starac sie
    zachecic ich do zostawiania w kasie wiekszej ilosci pieniazkow, ale sadze ze
    bedzie ciezko, ludziki przyzwyczaili sie do spadajacycg cen za lacze...

    Wlochacz