  • Data: 2013-04-20 11:00:15
    Temat: Re: Stróż prawa czy szwagier stróża
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-19 09:06, Adam Wysocki pisze:

    > Nie wiedziałeś tego nie puszczając go, dowiedziałeś się dopiero potem.

    Zgoda, nie miałem pewności, ale nos mnie nie omylił.
    Najwyraźniej ten posiadacz chciał poszpanować,
    jak wynika z całego jego zachowania (się).
    A wyczucie oparłem na ocenie pojazdu, bo policja
    rzadko używa aż tak "wypasionych" samochodów,
    że aż podobnych do tychże z filmów o gangsterach.
    Ten kierowca się prawdopodobnie zmartwił,
    że nie do końca mu się udało zaszpanować.
    Piszę "prawdopodobnie", bo jednak pewności nie
    mam i stąd moje pytanie tytułowe.

    Tak to jest na drogach i ulicach. Panuje tu taka
    swoista demokracja. Nawet maserati musi postać
    za starym polonezem, jeśli nie ma wolnej drogi.
    Dlatego szpanowanie w tłoku uważam za dziwactwo.
    I to zagrażające bezpieczeństwu.

    Co do mojego pytania o osobę kierującą tym F1,
    to raczej obstawiałbym szwagra niż samego
    stróża prawa.

    Jan