  • 1. Data: 2011-07-15 15:39:20
    Temat: Strona z czesciami w usa.
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Witam.
    Podpowie ktos ? Chodzi o 'aftermarket'.
    Szukam zaworka iglicowego do Suzuki DR-Z 125 L 2005r

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 2. Data: 2011-07-15 15:58:06
    Temat: Re: Strona z czesciami w usa.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Zapek" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=21213562

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-07-15 16:04:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Zapek pisze:
    > Witam.
    > Podpowie ktos ? Chodzi o 'aftermarket'.
    > Szukam zaworka iglicowego do Suzuki DR-Z 125 L 2005r

    ja szukałem seta naprawczego do Jaszczembia i nic nie znalazlem, dopóki
    nie zacząłem szukac po modelu gażników.
    I znalazlem tu:
    http://www.siriusconinc.com/

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-07-16 05:27:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 17:39, Zapek pisze:
    > Witam.
    > Podpowie ktos ? Chodzi o 'aftermarket'.
    > Szukam zaworka iglicowego do Suzuki DR-Z 125 L 2005r

    czekdizałt!
    http://www.bikebandit.com/k-l-carburetor-repair-kit?
    mg=1735&t=1&td=1

    pozdr
    newrom
    PS. a bylo se honde kupic ? no!
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-07-17 11:52:29
    Od: Zapek <z...@g...com>

    On 16 Lip, 07:27, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > czekdizałt!http://www.bikebandit.com/k-l-carburetor-
    repair-kit?mg=1735&t=1&td=1
    O to mnie chodzilo.Dziekuje bardzo.
    Zapisze sobie nawet ta strone zebys znwou mi nie przypominal jakbym se
    kupil kiedys jakach jamache albo cos ;)

    > PS. a bylo se honde kupic ? no!
    Honde mam ! I chyba nie sprzedam !

    > RD07 - dożywocie.
    Za co?

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 6. Data: 2011-07-17 18:40:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-17 13:52, Zapek pisze:

    > O to mnie chodzilo.Dziekuje bardzo.

    No problem

    > Zapisze sobie nawet ta strone zebys znwou mi nie przypominal jakbym se
    > kupil kiedys jakach jamache albo cos ;)

    Jakbys se kupil jamache to bym Ci juz w niczym nie pomogl gdyz gardze
    tom markom jak Rydzyk Zydem.

    > Honde mam !

    No to czemus synka suzukom skrzywdzil ?!

    > I chyba nie sprzedam !

    Madra decyzja..

    > Za co?

    Za monopol na zajebisty motur do wszystkiego co mi potrzebne :)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2011-07-20 20:36:16
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@N...gazeta.pl>

    Zapek <z...@g...com> napisał(a):

    tez uważam, że w USA mają lepsze zaworki iglicowe!
    Mimo że na stronach www nie używają polskich znaków ;-)

    Pozdrawiam
    asterix

    a sym asterixa ma już za soba wpełni profesjonalne kraksy :O