  • Data: 2010-04-18 16:04:49
    Temat: Re: Strona domorosłego kowala
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-18 17:18, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Powszechnie wiadomo, że pisałem ogolnie o zasadzie. A co do szczegółu i
    > tłoka dębowego i dostępności części czy fachowca, to np na biegunie czy w
    > środku afryki nie ma części do rometa 3-biegowego jak już chcesz się
    > przyjebywać:-) Chyba że już chinole dowieźli...

    Sugerujesz że opisywany przypadek miał miejsce tak daleko ?
    Sugerujesz że na takim tłoku wróci z afryki czy innego bieguna ?
    Poszukaj starych mechaników pamiętających czasy permanentnego braku
    części i porozmawiaj z nimi. Zapytaj też do czego mógł służyć
    taki "tłok" i jak się go wykonywało.
    Mniej się ośmieszysz następnym razem.