-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Strefa Tempo 30
Date: Sat, 15 Jun 2013 23:09:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 74
Message-ID: <kpil6j$hr8$1@node1.news.atman.pl>
References: <ac2wqrl1wzkm$.1vxlm4ioewbsr.dlg@40tude.net>
<kp992g$u3$1@pippin.nask.net.pl> <kp9a5k$veh$1@node1.news.atman.pl>
<kp9aea$jti$1@node2.news.atman.pl> <kp9c17$lgp$2@node2.news.atman.pl>
<kp9clr$8ro$1@news.dialog.net.pl> <kp9d4o$mm0$1@node2.news.atman.pl>
<kp9drp$n6i$1@node2.news.atman.pl> <kp9g9v$5sn$1@node1.news.atman.pl>
<kp9lgp$b82$1@node1.news.atman.pl> <kp9n5g$d03$1@node1.news.atman.pl>
<51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306130023420.872@quad> <kpd9an$3e3$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306132317050.3756@quad>
<kpedlh$5q3$3@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306141157560.3936@quad>
<51bb5df7$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306142304550.4080@quad>
<51bc0c48$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306151107530.1464@quad>
<51bc439f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1371330579 18280 193.242.146.25 (15 Jun 2013 21:09:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Jun 2013 21:09:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130510
Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <51bc439f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495007
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.06.2013 12:36, Kałlina kłamie jak zwykle:
>>> Co znaczy wykiwał?
>>
>> Spowodował, że są stratni.
>
> Stratne jest co najwyżej ich ego.
Nie, wymiernie są stratni, bo jak taki durny zapierdalacz wciśnie się w
ich bezpieczny odstęp, to muszą zwolnić.
>> I nie idzie o jedno miejsce w kolejce, lecz spowolnienie WIĘKSZE
>
> Jak tą bzdurę wyliczyłeś?
Minimalne (jednostkowo) spowolnienie przemnożone przez wszystkich
spowolnionych.
>> niż zysk wyprzedzającego, spowodowane zaburzeniem ruchu.
>>
>>> Czy jedząc rano śniadanie "wykiwujesz" głodujących ludzi w Afryce?
>>
>> Nie, żywności na świecie jest dość.
>
> Tak, bo identycznie jest z miejscem na drodze.
Cóż, samo to zdanie świadczy o tym, że Kałlina prawdziwej drogi,
zwłaszcza w dużym mieście, w życiu nie widział.
>> Miejsca na drodze NIE JEST dość
>
> Oczywiście że jest, skoro ktoś daje radę wyprzedzić kapelusza, to
> znaczy, że kapelusz miał przed sobą miejsce po którym mógł jechać.
> A że nie chciał, to już tylko i wyłącznie jego wina.
Bo oczywiście "bezpieczny odstęp" to tylko taki mit i zmuszenie do
hamowania poprzez wjechanie weń nie liczy się jako wymuszenie
pierwszeństwa... Tia...
>>> Oni się wlekli sami z siebie, już zanim on się pojawił, więc i tak by
>>> nie zdążyli, jego obecność jako szybszego nic nie zmieniła.
>>
>> Przeczytaj post Andrzeja
>
> Nie czytam postów debili, bo z założenia produkują debilizmy.
> Debili plonkuję.
...napisał Kałlina, naczelny drogowy debil RP.
>> W żadnym razie nie chodzi o wyprzedzanie w warunkach, w których odstępy
>> są na tyle duże że wyprzedzony NIE MUSI HAMOWAĆ
>
> W Polsce praktycznie innych nie ma, chyba że mowa o jakimś konkretnym
> zakorkowanym w danym momencie miejscu.
> Ale wtedy nie ma mowy o wyprzedzaniu.
Hehehe.
[ciach]
>> W myśl logiki "potrzebności społecznej" wypadałoby zostawić te koparki
>> i traktory (plus ciężarówki), reszta won :|
>
> Nie ma problemów - drogi polne są właśnie dla nich.
> Asfaltowe w miastach już nie.
Po takim dictum - czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że Kałlina to
jakiś niedorozwinięty dzieciak, który powinien być trzymany z dala od
kierownicy nawet 3-kołowego roweru?
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia