  • 61. Data: 2013-11-22 19:42:27
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Tylko, że wokół Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta
    > nie wjeżdża.

    Też mi argument...
    W Gdańsku mamy obwodnicę i S7 - tranzyt się w centrum generalnie nie
    pojawia. I jakoś dalej większość 50 nie jeździ, z wpuszczaniem też
    gorzej, niż w Berlinie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 62. Data: 2013-11-22 19:57:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 19:42, LEPEK pisze:

    > Też mi argument...

    Jak to RoMan-a jeżeli chodzi prędkość, rowerzystów, pieszych itd. :)

    > W Gdańsku mamy obwodnicę i S7 - tranzyt się w centrum generalnie nie
    > pojawia. I jakoś dalej większość 50 nie jeździ, z wpuszczaniem też
    > gorzej, niż w Berlinie.

    Tak naprawdę opowieści o tranzycie są nędznym wykrętem w tej materii.
    To nie tranzyt zapiernicza przez miasto bez opamiętania - to głównie
    część lokalesów różnej maści.

  • 64. Data: 2013-11-22 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A hobbystyczne kontakty homoseksualne? Spożywanie fast-foodów, czy
    > wieprzowiny? Alkoholu? (O papierosach już tu ktoś napisał).

    Pewnie zwiekszają.

    > A ja po raz kolejny widzę, że odsetek miłośników oberregulacji na tej
    > grupie jest wyraźnie nadreprezentowany. Słaby ze mnie socjolog, ale
    > jestem bardzo ciekaw dlaczego świadomi użytkownicy aut tak lubią, gdy
    > państwo traktuje ich jak inwentarz gospodarski (krowy, świnie, kury), a
    > dokładniej: jako swoją własność, czyli niewolników.

    Mój głos nie był opowiadaniem sie za kaskami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 63. Data: 2013-11-22 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No nie wiem, zabijesz sie albo niedajboze zostaniesz kaleka i zamiast
    > zasilku pogrzebowego trza bedzie placic za leczenie i rente, wtedy
    > pozytku zadnego a placic trzeba.

    Mówisz o jakims konkretnym prawdopodobienstwie?
    Jakies konkretne badanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 65. Data: 2013-11-22 20:08:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 22 Nov 2013 10:41:54 -0800 (PST), k...@g...com
    <k...@g...com> wrote:

    > To źle myślałeś. Nie uczyłem się tego. Tylko głupi Polacy znają się na wszystkim.
    Ja znam się na tym co robię. Oczywiście dało by się opisać ruch drogowy matematyką
    automatyków. Tylko po co skoro jest matematyka dla inżynierów ruchu. Ja jej nie znam.

    Matematyka jest jedna. A skoro najprawdopodobniej jesteś
    inżynierem, a nie absolwentem zawodówki, to powinieneś umieć
    zdobywać brakującą wiedzę.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 66. Data: 2013-11-22 20:25:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Nov 2013 12:17:03 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > - ruch tranzytowy nie biegnie Próchnika/Rewolucji 1905, Jaracza,
    > Zieloną/Narutowicza, 6-go sierpnia, Moniuszki, Tuwima,
    > Zamenhoffa, Rosevelta, a na tych można spokojnie zejśc do 30
    > (zresztą z 40),
    biegnie... i będzie jeszcze przez 2 lata biegł...
    Dopóki nie będzie trasy W-Z, to nawet niech o tym nie ważą się myśleć.

  • 67. Data: 2013-11-22 20:25:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Automatykiem jestem a o zielonej fali uczą na inżynierii ruchu czy
    >jakoś tak. Oprócz ceny wymagają iluś tam skończonych realizacji.
    >Czyli jak żadna firma tego w polsce nie zrealizowała to z przyczyn
    >formalnych nigdy zielonej fali nie będzie.

    Przeciez nie musi byc w Polsce.
    Cala Unia moze byc, a w razie potrzeby i Chiny.

    A jak sie nie da wylonic w przetargu, to mozna w trybie
    bezprzetargowym.

    Poza tym we Wroclawiu jedna zielona fala jest/byla, wiec i wykonawca
    jakis byl.

    J.

  • 68. Data: 2013-11-22 22:34:36
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 20:08:03 UTC+1 użytkownik Robert Rędziak napisał:
> [...]
    si� na wszystkim. Ja znam si� na tym co robi�. Oczywi�cie da�o by si�
    opisa� ruch drogowy matematyk� automatyk�w. Tylko po co skoro jest matematyka
    dla in�ynier�w ruchu. Ja jej nie znam.

    _____________

    > robert r�dziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >

    > I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

    I zdobywam nieustannie. Ale wiedzę która jest mi do czegoś potrzebna a nie każdą.
    Wiedza o organizacji ruchu nie jest mi potrzebna co nie znaczy że nie potrafiłbym
    opisać ulicy jak taśmociągu na który w określonych miejscach coś spada i z niego jest
    zdejmowane. Ponieważ nie ma w przemyśle takich taśmociągów to i algorytm byłby trudny
    do uzyskania metodami automatyków. W przypadku organizacji ruchu na drogach są na
    pewno algorytmy go opisujące. Masz rację ze matematyka ta sama. Wzory inne. szkoda że
    bystry nie jesteś bo byś załapał że z tą inną matematyką to nie chodzi o dodawanie i
    odejmowania a o coś innego.

  • 69. Data: 2013-11-23 00:39:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2013, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > We Wrocławiu testujemy ITS. I jesteśmy wkurwieni, bo na niektórych
    > skrzyżowaniach, zdarza się, że po 3 cykle nie ma zielonego,

    A to jest chyba niezgodne z rozporządzeniemodługiejnazwie.
    CHYBA, że w każdym z tych cykli pali się zielona strzałka, zaś
    droga uzyskała kategorię "minimalny ruch".

    > albo trwa ono 2s

    I to też, AFAIR. Nie mam pod ręką i szukać mi się nie chce, ale
    coś 5 sekund chyba jest.

    > bo akurat z innego kierunku nadjechał tramwaj. Który to szynowy złom, ma mieć
    > priorytet.

    Ma mieć, ale IMHO to nie znaczy że dopuszcza się przerywanie zielonego
    poniżej minimum.
    IMVHO, wypadałoby takie kwiatki dokumentować. Filmiki albo cóś.
    Tak z przezorności procesowej ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 70. Data: 2013-11-23 00:59:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Matematyka jest jedna. A skoro najprawdopodobniej jesteś
    > inżynierem, a nie absolwentem zawodówki, to powinieneś umieć
    > zdobywać brakującą wiedzę.
    Jasne. I do tego piękną, długonogą blondynką o nieskazitelnej urodzie i
    wdzięku :)
    WOJO