  • 241. Data: 2013-11-25 23:13:18
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2013 20:19:36 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > W skali globalnej o wiele większe koszty dla Państwa generuje alkohol i
    >
    > nikotyna.
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Alkohol tak, papierosy i tytoń nie.

  • 242. Data: 2013-11-25 23:44:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Powiedz prawdę, a fundziakowi piana z pyska pójdzie...
    Psa szukaj w rodzinie pierdolony prostaku.
    WOJO

  • 243. Data: 2013-11-26 09:16:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To ze bez trzymania, to nie znaczy ze rower bez aktywnego kierowcy sam
    > pojedzie.
    > To jest jednak pewna umiejetnosc tak jechac, trzeba sie tego nauczyc.

    No dlugo nie pojedzie bo nie ma napedu. Rower/motocykl jedzie w wiekszosci
    przypadkow prosto (chyba, ze ma jakas dziwna geometrie albo jest krzywy).
    Ale jak ktos w zyciu na motocyklu nie jechal to pozniej rozpowiada glupoty
    o przewracajacym sie motocyklu albo trzymaniu balansu :-) Od
    powiedzmy >15km/h jedzie sam prosto i w pionie, balansowac to trzeba
    przy manewrach przy malej predkosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 244. Data: 2013-11-26 09:23:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 23:44, WOJO pisze:
    > Psa szukaj w rodzinie pierdolony prostaku.

    Ach, jakże piękna jest miłość do bliźniego w wykonaniu prawdziwie
    wierzących.

    (to jest sarkazm, jakbyś nie zauważył, chory fundziaku)

  • 245. Data: 2013-11-26 17:24:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jedź za Odrę i wykrzycz to pod jakimś meczetem

    PO jakiego?
    Dosyć szajbusów uważających podobnie i nie pozwalających komu innemu mieć
    swojego bożka, znajdzie się i w tym kraju.
    Może nawet więcej niż za Odrą.

  • 246. Data: 2013-11-26 17:25:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To dowodzi tylko, ze zdolny kierowca potrafi przewrócić motocykl :P
    >
    > Czasem p..isz takie głupoty, że aż w dupę szczypie.

    Wybacz, to nie ja pisałem o nieprzewracających się motocyklach, do tego na
    złej grupie.

  • 247. Data: 2013-11-26 17:26:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Pytaniem "A za którego?" w domyśle potwierdzasz, że jakiś Bóg istnieje

    Dla mówiącego.

    , a za
    > chwilę się z tego wycofujesz.
    > Co z Ciebie za ateista? :)

    Problemy z logiką masz.....

  • 248. Data: 2013-11-26 17:27:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > W skali globalnej o wiele większe koszty dla Państwa generuje alkohol i
    > nikotyna.

    Ale one generują wpływy, brak kasków takowych nie generuje.

  • 249. Data: 2013-11-26 18:32:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-26 17:24, Cavallino pisze:

    > Dosyć szajbusów uważających podobnie i nie pozwalających komu innemu
    > mieć swojego bożka, znajdzie się i w tym kraju.
    > Może nawet więcej niż za Odrą.

    Ale nie poderżną Ci gardła jak tamci. Nie sztuka podrzeć Biblię, jak
    Nergal. Podrzyj Koran przed kamerami TVNu, to będziesz gość.
    BTW - katolicy nie twierdzą, że nie ma innych bogów :) , a islam - owszem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 250. Data: 2013-11-26 19:13:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale nie poderżną Ci gardła jak tamci.

    Za to będą pyszczyć w internecie jak nakręceni, albo coś zdemolują jak im
    się nie spodoba.
    Jeden pies.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.