  • 211. Data: 2013-11-25 14:47:56
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 25 Nov 2013 13:28:01 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Obawiam sie, ze nie zrozumiesz :-( Nie zebym Cie obrazal...

    Oczywiście że nie rozumiem ideli Selfmejdmeństwa, Wolności i
    Odpowiedzialności Za Swoje Czyny. I Powszechnej Mądrości w
    Narodzie. I obyś nigdy nie musiał dojść do wniosku jak bardzo
    nie masz wpływu na cokolwiek.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 212. Data: 2013-11-25 14:49:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <a...@g...com> wrote:

> [...]

    Odpowiedzialności Za Swoje Czyny. I Powszechnej Mądrości w
    Narodzie. I obyś nigdy nie musiał dojść do wniosku jak bardzo

    I tu możemy "spisać" protokół rozbieżności.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 213. Data: 2013-11-25 14:53:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 12:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Miejmy nadzieje, ze juz nigdy nie bede sie tam musiał udawać.

    ooooj, nie masz ambicji zrobić C? ;)

  • 214. Data: 2013-11-25 14:55:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ooooj, nie masz ambicji zrobić C? ;)
    Kolejny raz? :)
    WOJO

  • 215. Data: 2013-11-25 15:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 14:55, WOJO pisze:
    > Kolejny raz? :)

    No to D, czy jakie jeszcze tam są literki ;)

  • 216. Data: 2013-11-25 16:42:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup

    > Jedynego :)

    Nie ma czegoś takiego, każdy może sobie mieć swojego własnego.

  • 217. Data: 2013-11-25 16:43:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ty chyba nigdy nie widziałeś filmiku, na którym pozbawiony kierowcy
    > motocykl stabilizuje się i jedzie sobie prosto jeszcze kilkaset m, aż w
    > coś walnie.

    Za to widziałem wiele innych, że nawet z kierowcą się wywraca bez wyraźnego
    powodu. ;-)

  • 218. Data: 2013-11-25 16:44:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A skuters bez kasku celowo sie wywroci i przyjebie glowa w kraweznik?

    Oczywiście, gdyby jak człowiek założył kask, to walnąłby kaskiem a nie
    głową.
    Więc ta zasadnicza różnica w skutkach, to jego wina, celowa jak najbardziej.

  • 219. Data: 2013-11-25 16:52:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Oczywiście, gdyby jak człowiek założył kask, to walnąłby kaskiem a nie
    > głową.
    > Więc ta zasadnicza różnica w skutkach, to jego wina, celowa jak najbardziej.

    Ale to specjalnie sie rzuci na ten kraweznik czy bedzie to nieszczesliwy
    wypadek jak przewrocenie sie i zlamanie nogi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 220. Data: 2013-11-25 16:53:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Za to widziałem wiele innych, że nawet z kierowcą się wywraca bez wyraźnego
    > powodu. ;-)

    Taaaa, a fizyke to w szkole miales? A na rowerze bez trzymania jezdziles?

    --
    Artur
    ZZR 1200