  • 201. Data: 2013-11-25 09:45:13
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Skoro nie ma żadnej wentylacji...

    Jak sobie wyobrazasz wentylacje w 30 stopniowym upale w jakim kolwiek kasku
    poruszajac sie z niewielkimi predkosciami? No chyba, ze kask lata na twoim pustym
    lbie jak zyd po pustym sklepie to wtedy sie zgodze...

    > Twoja opinia, gówniarzu, jest gówno warta.

    A jakie to ma znaczenie czyja opinia? Smiec to smiec.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 202. Data: 2013-11-25 09:46:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Wyluzuj... Lawa (czy Ława) prędzej czy później u każdego, kto próbuje z
    > nim dyskutować ląduje w KF (choć trudno to sprawdzić prostym
    > wyszukiwaniem). Lepiej zrobić to od razu i mieć go z głowy.

    Ja to jestem wyluzowany a to co wypisuje wywoluje u mnie usmiech...
    politowania ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 203. Data: 2013-11-25 09:48:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 09:45, AZ pisze:

    > Jak sobie wyobrazasz wentylacje w 30 stopniowym upale w jakim kolwiek kasku

    Nie muszę sobie wyobrażać - znam z praktyki.

    W przeciwieństwie do ciebie.

    > poruszajac sie z niewielkimi predkosciami?

    Niewielkimi? Nawet motorowerowe prędkości w zupełności wystarczą.

    No chyba że masz afro ;->

    > No chyba, ze kask lata na twoim pustym
    > lbie jak zyd po pustym sklepie to wtedy sie zgodze...

    Ustaliliśmy, że pusty łeb to masz ty, szczylku. A także pustą kiesę,
    skoro nie stać cię na kask z prawidłową wentylacją.

    > A jakie to ma znaczenie czyja opinia? Smiec to smiec.

    Kim ty jesteś, śmieciu, to już ustaliliśmy.

  • 204. Data: 2013-11-25 09:51:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 09:46, AZ pisze:

    > Ja to jestem wyluzowany a to co wypisuje wywoluje u mnie usmiech...
    > politowania ;-)

    Mhm. Tak wyluzowany, że w prostym i dość oczywistym przepisie widzisz
    spisek i zamach na twoją wolność.

    Za często jeździłeś bez kasku i takie skutki...

  • 205. Data: 2013-11-25 12:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ustaliliśmy, że pusty łeb to masz ty, szczylku. A także pustą kiesę,
    > skoro nie stać cię na kask z prawidłową wentylacją.

    Panowie, czy tą dyskusję na niewątpliwie wysokim poziomie moglibyście
    przeniesć na priv i tam ustalic sobie kto jest głupszy?

    - ty jestes!
    - nie, ty jestes!
    itd.

    Możecie sie nawet umówic i piaskiem w piaskownicy obrzucic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 206. Data: 2013-11-25 12:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Hamowanie daje się zauważyć, jeśli nagranie w miarę dobrej jakości -
    > przód widocznie przysiada.

    No ale wracamy do poprzedniego pytania - czy kamera obejmuje widocznosc
    przez boczną szybę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 207. Data: 2013-11-25 12:03:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2013 12:00, Budzik pisze:

    > No ale wracamy do poprzedniego pytania - czy kamera obejmuje widocznosc
    > przez boczną szybę?

    I mogę tylko powtórzyć, że dawno nie byłem w samochodzie egzaminacyjnym
    - nie pamiętam nawet czy jak zdawałem to te kamery już były.

    Chyba trzeba się komisyjnie do WORD udać ;)

  • 208. Data: 2013-11-25 12:56:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Chyba trzeba się komisyjnie do WORD udać ;)

    Miejmy nadzieje, ze juz nigdy nie bede sie tam musiał udawać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 209. Data: 2013-11-25 14:19:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 25 Nov 2013 07:55:16 +0100, sqlwiel
    <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Na tym polega wolność i odpowiedzialność.

    A na czym polega głupota tych, którym się wydaje, że są panami
    swego losu, od początku do końca?

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 210. Data: 2013-11-25 14:28:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-25, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > A na czym polega głupota tych, którym się wydaje, że są panami
    > swego losu, od początku do końca?

    Obawiam sie, ze nie zrozumiesz :-( Nie zebym Cie obrazal...

    --
    Artur
    ZZR 1200