  • Data: 2013-11-22 10:45:16
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJO nabazgrał(a):

    > G. prawda. Wszyscy "zapierdalają" 50-70, bo inaczej się nie da.

    G. prawda chyba że coś się zmieniło ostatnio.

    > G. prawda. Na światłach "zmywaczy" gonią klaksonami.

    G.prawa j/w

    > Prawda. Nie spotkałem nikogo takiego, co nie znaczy, że nie występuje w
    > przyrodzie :)
    > G. prawda. Korki takie same, jak w każdym większym mieście. Sytuacje
    > ratują obwodnice.

    G. prawda .. najbardziej zatłoczone miasta Europy to Warszawa, Stambuł i
    Moskwa .. nic tam nie ma o Berlinie :)

    > Jednak z własnego doświadczenia dochodzę do wniosku, że faktycznie
    > największe korki są tam, gdzie obowiązuje 30km/h.

    Nie korki tylko b.wolno się jedzie :)

    > A to akurat "najprawdziwsza prawda" i sprawdzenia tego elementu w ruchu
    > miejskim mi brakuje na egzaminie PJ.

    To jest rzecz która najbardziej mi się podobała, nawe 5 sec się nie czeka
    jak trzeba wyjechać z miejsca parkingowego.