  • Data: 2020-04-13 19:57:32
    Temat: Re: Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5e946f57$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu
    > aby na grupie dyskusyjnej dogryźć komuś.

    Może masz słaby wzrok? ;)

    [jedne stworzenia uprawiają zboże, inne polują, inne
    hodują zwierzynę na żer... jeśli ktoś nie ma rozumu,
    musi inaczej walczyć o żer... czyż możemy mieć jakąś
    pretensję do atakującej nas kobry? toż to nie python
    tygrysi czy inna gorylica Koko zdolna do rozmawiania
    z ludźmi za pomocą ludzkiego języka migowego...]

    Wyszedłem na zewnątrz i usłyszałem psa -- szczekającego
    z pobliskiego balkonu... Później zobaczyłem kobietę
    wołającego tego psa do domu...

    Kobieta chyba powiedziała 'przepraszam' -- gdy już
    byłem dość daleko...

    Czyż psu można mieć za złe szczekanie?..
    Jak umie -- tak ,,rozmawia''.

    To grecki dylemat -- jeden z wielu greckich dylematów.
    Klasyka grecka.

    Grecki mędrzec został obsikany przez durnowatego człowieka,
    lecz nie kwapił się do ukarania dowcipnisia... Na pytanie
    o powód braku reakcji, odparł, że byłby głupcem, gdyby chciał
    kogoś tak durnowatego karać i zauważył, że durnowatym byłby
    ten, kto by sądził się o takie obsikanie z psem, przez którego
    został obsikany...

    -=-

    Trening wytrwałości to inna grecka mądrość życiowa...

    Grecki mędrzec prosił posąg o jałmużnę. Zapytany o powód
    tak irracjonalnego zachowania odparł, że takim sposobem
    uczy się spokojnego przyjmowania odmowy... ;)

    -=-

    Ja zaś spokojnie uczę się ,,obcowania'' z istotami niezdolnymi
    do rozmawiania...

    --