  • Data: 2010-07-06 11:10:03
    Temat: Re: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka wrote:

    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a
    > gokartami jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy.
    > Wyprzedziłem go o 0,1 sek.

    Pierwsze jazdy też mi jakoś nie szły, jakoś dziwnie na wyjściu z
    każdego zakrętu mnie wyprzedzali. Mój kart się zbieeeeeerał,
    zbieeeerał, jakby był furmanką z węglem.

    Potem się dowiedziałem że większość jeździ tak jak obsługa toru tego
    nie lubi - gaz do dechy przez cały czas, i tylko lekko hamowanie na
    zakrętach.

    Jak się odpuści gaz, to zanim kart wejdzie na obroty...

    A na wciśniętym gazie zdaje się ślizga się sprzęgło (?), ale silnik
    trzyma obroty. Tylko że to sprzęgło (?) się przypala...

    Tak czy inaczej sztuczka polega niedopuszczeniu żeby obroty spadły do
    jałowych. Da się to zrobić z odpuszczaniem gazu, bez takiego katowania,
    trzeba tylko trochę podgazowywać...

    Ale fakt, zabawa przednia.

    --
    Pozdro