  • Data: 2009-03-25 13:44:06
    Temat: Re: Strach w Erze?
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Owszem, zgadza sie. Skoro tacy cwani to niech oddzwaniaja.
    >
    > TA
    Titus, jakbyś zadzwonił do mnie jako klient i powiedział że nie będziesz
    ze mną rozmawiać bo do mnie masz drożej niż do innych i nie jest to 0700
    czy jak to się tam teraz zwie to nic bym Ci nie sprzedał bo jaką miałbym
    pewność że zapłacisz mi za fakturę? Jakbyś zadzwonił do mnie prywatnie i
    powiedział że kończysz rozmowę bo masz do mnie drożej niż do Zenka to
    skreśliłbym Cię z listy znajomych. Na szczęście marne szanse są że
    zadzwonisz do mnie jako klient i zerowe że jako znajomy. Dajesz po
    prostu świadectwo sobie jaki jesteś skąpy i żałósny i nie myl skąpstwa z
    oszczędnością. Każdy wybiera ofertę taka która dla niego jest
    najkorzystniejsza i tyle.

    PS Odnosiło się to bardziej do Twojej wcześniejszej wypowiedzi, zresztą
    do tej też w sumie też