  • 11. Data: 2014-02-14 22:20:39
    Temat: Re: Stosunek wielkosci ekranu do powierzchni smartfonu
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-14 22:09, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > zaprezentuje jeszcze w tym miesiącu na MWC, nawet są znane już ich symbole
    >
    > Dopiero co wpadli na to, że backup (tylko i wyłącznie online, na kartę ani
    > po USB jeszcze nie znają) wypadałoby zrobić PO konfiguracji WiFi, żeby nie
    > ciągnąć gigabajtów po 3G. Nauczyli też się jak zrobić własny dzwonek do
    > SMS.
    > W 8.1 będzie pełen sukces, bo będzie oddzielna głośność dla dzwonków i
    > oddzielna dla apek. Alleluja. Ile lat jest WP na rynku? Ile trwało aż
    > osiągnęli takie wiekopomne kamienie milowe?

    Tak, tak, wszystko sie zgadza. Strasznie dlugo idzie im osiagniecie
    postawowego poziomu funkcjonalnego ale mniejsza z tym. Wazne, ze staraja
    sie.
    Dla mnie najwazniejsze zmiany to rozdzielenie poziomow glosnosci i
    centrum powiadomien (jesli beda sie tam zbieraly rowniez wczesniejsze
    przypomnienia z kalendarza). Aaaa, no i moze wreszcie da sie zmienic
    dzwonek przyponmien w kalendarzu. Reszta jak dla mnie to juz kwestia
    dostepnych aplikacji.

  • 12. Data: 2014-02-15 00:40:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-14 22:09, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > zaprezentuje jeszcze w tym miesiącu na MWC, nawet są znane już ich symbole

    No jak to, przeciez Microsoft obiecuje obecnie 36-cio miesieczne
    wsparcie dla telefonow ze swoim systemem!!!
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/smartfony/2013/2
    8/microsoft-wydluza-wsparcie-dla-windows-phone-8-z-1
    8-do-36-miesiecy.aspx
    Czyli Lumii 620 pozostaly nicale dwa lata.
    Przeciez MS nie zachowalby sie brzydko w stosunku do klientow... ;]

  • 13. Data: 2014-02-15 01:48:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 52fbd163$0$2208$6...@n...neostrada.pl

    > Interesujace zestawienie:
    > http://komorkomania.pl/772,jaki-jest-stosunek-powier
    zchni-ekranu-do-gabarytow-popularnych-smartfonow

    Czy tych 3 przycisków lezących teraz pod
    ekranem nie można przenieść na tył telefonu?
    Przedni głośni można by przenieść nad ekran,
    jak ma to miejsce bodajże w UltraMrynie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-02-15 10:54:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 00:40:04 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > Czyli Lumii 620 pozostaly nicale dwa lata.
    > Przeciez MS nie zachowalby sie brzydko w stosunku do klientow... ;]

    Aha.. czyli zrobią tak jak po wejściu WP8 - dali pewne elementy UI jako
    WP7.8 i tyle.. Z najważniejszymi ulepszeniami wystąpił niedaś, bo wicie,
    rozumicie, wymagania techniczne.
    A wymagania techniczne będą, że może być maksymalnie telefon może mieć
    jeden klawisz sprzętowy, a wasz, wicie, rozumicie, ma trzy (jak z HTC HD2,
    który miał dostać WP)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2014-02-15 13:44:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    8/microsoft-wydluza-wsparcie-dla-windows-phone-8-z-1
    8-do-36-miesiecy.aspx
    > Czyli Lumii 620 pozostaly nicale dwa lata.

    No bez przesady - przeciez od tego nie wybuchnie.
    Telefon bedzie tak samo dobry jak jest obecnie.

    > Przeciez MS nie zachowalby sie brzydko w stosunku do klientow... ;]

    Telefony maja krotki zywot.
    (ha ha, tato nadal me45 uzywa ale to juz pewnie ostatnie dwa lata -
    kolejnej bateryjki pewnie nie da sie kupic :-(

    Ale co tu narzekac na MS, Nokia model C6 przestala supportowac dawno
    temu - trzy lata po premierze, czy tak naprawde juz dwa ?

    J.

  • 16. Data: 2014-02-16 11:29:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 09:54:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    >
    > Aha.. czyli zrobią tak jak po wejściu WP8 - dali pewne elementy UI jako
    > WP7.8 i tyle.. Z najważniejszymi ulepszeniami wystąpił niedaś, bo wicie,

    A swoja droga ... co ten MS tam robi.
    Jakies gigabajty oprogramowania (na PC), a mozliwosci jakby te same co
    wiele lat temu.

    Na takim smartfonie sprzet pozwala na posadzenie Win95 czy nawet XP ..

    > A wymagania techniczne będą, że może być maksymalnie telefon może mieć
    > jeden klawisz sprzętowy, a wasz, wicie, rozumicie, ma trzy (jak z HTC HD2,
    > który miał dostać WP)

    No coz, z jednej strony robimy wszystko ekranowo, wiec po co w ogole
    jakies klawisze.
    Z drugiej - nie powinno byc problemu jakies funkcje wcisnac pod te dwa
    dodatkowe.

    J.

  • 17. Data: 2014-02-16 12:10:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 11:29:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > No coz, z jednej strony robimy wszystko ekranowo, wiec po co w ogole
    > jakies klawisze.
    > Z drugiej - nie powinno byc problemu jakies funkcje wcisnac pod te dwa
    > dodatkowe.

    Przecież problem nie leżał w podpięciu funkcji, tylko w wyeliminowaniu
    starego sprzętu. M.in. z odbezpieczonymi bootloaderami.
    Firmy poświęcą praktycznie wszystko w celu zabezpieczenia swoich dochodów.
    Microsoft wykupił nawet Chevrona WP, żeby go zablokować, Apple wydaje
    miliardy na lobbing w celu delegalizacji jailbreaka