  • Data: 2012-04-03 23:22:57
    Temat: Re: Stoper dla niewidomych
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tyle by było "krótkiego" wstępu. Nie chce mi się robić urządzenia
    > MH=>mikrofon=>AMP=>ADC=>Logika+EPROM, coby zsamplingować mój ponury głos.
    > Bezskutecznie guglałem, potrzebuję softa który mój ponury głos zamieni na
    > ciąg
    > cyfrowych próbek.

    W swoim SkyAssistancie głos nagrywałem pecetową kartą dźwiękową i zaisywałem
    jako pliki wav mono 8 bit@8kHz. Pliki obrabiałem w CoolEdicie a potem
    wystarczy obciać nagłówek i reszta jest binarnie zapisanym głosem prosto do
    wpuszczenia na DAC.
    Obcinanie nagłówków i sklejanie sampli w jeden plik zrobiłem we własnym
    programie - to akurat banał.
    Potem wystarczy to powtórzyć dla kilku lektorów i efekt będzie taki jak
    tutaj http://www.pitlab.pl/skyassistant-wersje-jezykowe.ht
    ml

    --
    Piotrek.