  • Data: 2010-11-02 21:31:51
    Temat: Re: Stłuczka a OC
    Od: Voytek <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 19:40, AL pisze:

    > a co zmienili juz ?
    > moze troche wiecej tu powiesz niz tak ie enigmatyczne 'nieprawda'.
    >

    > Jak pamietam - to jeszcze pare lat (2,3) agendka PZU sama odradzala
    > ubezpieczanie u nich auta ze wzgledu na ta niedogodnosc.
    > Bylo tam jeszcze pare
    > W innych TU nie spotkalem sie podobnym idiotyzmem.

    Nie wiem czy zmienili, bo nie wiem jak było. Ale mając, jak autor posta,
    4 pojazdy zarejestrowane na siebie, wystarczy skorzystać z obsługi
    dobrego brokera, który wynegocjuje w PZU czy u innego ubezpieczyciela
    warunki odbiegające od standardowych. U mnie w fabryce pojazdy są
    ubezpieczone w PZU i szkoda z AC powoduję utratę zniżek tylko dla
    pojazdu, z którego była likwidowana.

    --
    Voytek