  • 781. Data: 2011-09-07 13:02:24
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Na razie tylko Ty jesteś na stanowisku że ŻADEN telefon nie robi
    > dobrych zdjęć natomiast więcej niż trzech grupowiczów wyraziło
    > zdanie że takie czy inne telefony mogą robić dobre zdjęcia.

    Uważasz, że jeśli userom zwyczajowo obrzydłeś i nie mają ochoty wypowiadać się w
    wątkach, w których wciąż udowadniasz swoją ignorancję i głupotę, to jest to
    wykładnikiem twojej racji?

  • 782. Data: 2011-09-07 13:21:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-07 14:29, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Spanikowany klient musiał być pocieszony jak histeryzująca nastolatka.
    > Ciekawe czy jak by zmierzyć zasięg iPhone niezależnymi przyrządami
    > faktycznie mierzącymi odległość od anteny gdzie gubi sygnał, przy
    > konkretnych dB to czy byłby gorszy od innych telefonów...

    Drus sobie takie te(k)sty:
    gdyby iPhone sie na tym polu wyroznial - to wiedzielibysmy o tym z reklam ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 783. Data: 2011-09-07 13:50:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 07:30:57 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > dobrych zdjęć natomiast więcej niż trzech grupowiczów wyraziło
    > zdanie że takie czy inne telefony mogą robić dobre zdjęcia.

    Może przeczytaj uważnie, co ci grupowicze napisali, zanim podstawisz się za
    ich rzecznika...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 784. Data: 2011-09-07 21:07:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j47r4f$m84$1@inews.gazeta.pl...

    > Drus sobie takie te(k)sty:
    > gdyby iPhone sie na tym polu wyroznial - to wiedzielibysmy o tym z reklam
    > ;)

    Apple nie poruszałby zagadnienia małej przewagi zasięgu skoro
    traci się tą przewagę trzymając telefon w lewej ręce...

    Ale ciekawe, czy problemy z anteną takie głośne w zeszłym roku
    nie zmotywowały nikogo do zrobienia niezależnych od Apple testów?
    Nie chce mi się wierzyć, że nikt nie zmierzył tego jak właściwie
    wpływa na zasięg to trzymanie iPhone 4 w lewej ręce i jak bardzo
    jest wtedy gorszy od innych przykładowych telefonów konkurencji.
    Może nie ma o co kruszyć kopii?

  • 785. Data: 2011-09-07 21:08:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wiadomo. Bez stacji bazowych też działa.

    Taką bzdurę to już tylko Ty mogłeś wymyślić.

  • 786. Data: 2011-09-07 21:10:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message
> [...]
    > ochoty wypowiadać się w wątkach, w których wciąż
    > udowadniasz swoją ignorancję i głupotę, to jest to wykładnikiem twojej

    O czym Ty mówisz? Przecież ja tu widziałem 3 osoby dyskutujące
    (nie ze mną, a między sobą) o wadach i zaletach kamer w telefonach
    Nokia i konkluzja była taka, że według nich Nokia N8 robi dobre
    zdjęcia. Ja też uważam, że telefon może robić dobre zdjęcia...
    Tymczasem Andrzej uważa że dobre zdjęcia może tylko lustrzanka :-)

  • 787. Data: 2011-09-07 22:05:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 16:08:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Taką bzdurę to już tylko Ty mogłeś wymyślić.

    Oddaję ten wątpliwy honor tobie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 788. Data: 2011-09-07 22:23:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oddaję ten wątpliwy honor tobie.

    Co tu oddawać? To ty tą bzdurę wymyśliłeś przecież.

  • 789. Data: 2011-09-08 08:47:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 17:23:38 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Co tu oddawać? To ty tą bzdurę wymyśliłeś przecież.

    Ja się nie chwaliłem tutaj, że mi iphone działa, a w promieniu kilku
    kilometrów nie ma stacji bazowych.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 790. Data: 2011-09-08 08:54:51
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :

    > Tymczasem Andrzej uważa że dobre zdjęcia może tylko lustrzanka :-)

    I ma święta rację.

    A Tobie ile osób musi to napisać, żeby do tego pustego łba coś dotarło? Szukasz
    na siłę poparcia dla swoich idiotycznych teorii? Pewnie połowa chętnie by
    napisała, że mając 10 lat temu siemensa c75 zdjęcia z niego też były dobre. Coś
    to zmieni? Jak długo będziesz z siebie robił publiczne pośmiewisko?