  • 631. Data: 2011-09-02 14:00:42
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 02:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Naprawdę wierzysz w to, że iPhone ma problemy z zasięgiem 480metra
    > od nadajnika? Szczerze w to wierzysz? Przecież to byłaby taka porażka
    > że trąbiłby o tym cały internet. Przeciwnicy iPhone nie zostawiliby
    > na Applu suchej nitki gdyby to był nawet cień prawdy w takiej rewelacji.

    Przeciwnicy Apple'a (albo po prostu ludzie, którzy nie są ślepo
    zapatrzeni w produkty tej firmy) dawno już przeszli do porządku
    dziennego nad tymi ułomnościami iPhone'a.

    5 lat temu to były Nokie z optyką z linii produkcyjnych nadzorowanych
    przez techników Zeissa (te, które robią m.in. dla SONY) z autofokusem. I
    zdjęcia były przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo
    zachwycać się nie ma czym) jakości. Teraz się niestety pchła więcej
    plastiku, zamiast szkła w optykę aparatów telefonicznych. Jak się kupuje
    smartfon do robienia nim zdjęć, to wypada znać jego ograniczenia. Żaden,
    choćby najlepszy smartfon nie pobije aparatu foto, nawet tzw. małpki czy
    mydelniczki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 632. Data: 2011-09-02 14:17:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 16:00:42 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > smartfon do robienia nim zdjęć, to wypada znać jego ograniczenia. Żaden,
    > choćby najlepszy smartfon nie pobije aparatu foto, nawet tzw. małpki czy

    N8 była już 5 lat temu? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 633. Data: 2011-09-02 14:50:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 16:17, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:

    > N8 była już 5 lat temu? Serio?

    Nie, ale N73 (pojawienie się w sprzedaży w 2006), była, N79, N95 i kilka
    innych z optyką Carl Zeiss Tessar.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 634. Data: 2011-09-02 14:54:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-02 16:50, Krystek pisze:
    > 2011-09-02 16:17, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:

    > Nie, ale N73 (pojawienie się w sprzedaży w 2006), była, N79, N95 i kilka
    > innych z optyką Carl Zeiss Tessar.

    Nie robiły dobrych zdjęć.

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 635. Data: 2011-09-02 14:55:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-30 14:43, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    No i to jest argument nie do zbicia.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 636. Data: 2011-09-02 14:57:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 16:50:17 +0200, Krystek napisał(a):

    > Nie, ale N73 (pojawienie się w sprzedaży w 2006), była, N79, N95 i kilka
    > innych z optyką Carl Zeiss Tessar.

    tylko, że N73 miał optykę bardzo słabą, mimo, że Tessar. To co było w niej
    najlepsze to autofocus, więc robił lepsze fotki niż konkurencja, ale
    generalnie to szału nie było.
    Aktualne modele Blackberry z obiektywami noname robią lepsze fotki.

    N8 z zeszłego roku ma obiektyw Carl Zeiss i robi fotki i filmy o niebo
    lepsze, dorównując a nawet przewyższając tanie małpki To w zasadzie jedyna
    funkcja dla której w ogóle warto kupić ten telefon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 637. Data: 2011-09-02 15:05:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-30 11:18, Tomek wysłał(a) wiadomość:

    > Rozumiesz słowo 'nowy' czy będziesz palił durnia jak iPrzemol?

    A Ty rozumiesz co było podane pod tym linkiem? Wiem, że Belle jest
    nowszy od Anny, ale na Belle jeszcze nie można zmigrować Symbiana^3. A
    link dotyczył tego, co napisałem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 638. Data: 2011-09-02 15:05:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 02:16, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Nie wiem - nie mieszkam w Polsce - ale chyba brak dobrej mapy
    > Polski nie jest zarzutem pod kątem niedopracowania hardware GPS?
    > Z tego co widzę w innym wątku to klienci bardzo narzekają na
    > taki software pod Androidem... Po prostu wszyscy mają polskich
    > klientów w tyłku i nikt nie robi dobrej nawigacji dla Polaków...
    > Ciekawe dlaczego? Czyżbyśmy umieli dobrze jeździć bez navi?

    To wymień mi taką zajebistą nawigację na ajfona z mapami PL, której nie
    ma na platformie Android i/lub innych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 639. Data: 2011-09-02 15:15:54
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 16:57, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:

    > tylko, że N73 miał optykę bardzo słabą, mimo, że Tessar. To co było w niej
    > najlepsze to autofocus, więc robił lepsze fotki niż konkurencja, ale
    > generalnie to szału nie było.

    Dlatego napisałem (że tak zacytuję samego siebie): "I zdjęcia były
    przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo zachwycać się nie
    ma czym) jakości." Zrobiłem sporo zdjęć Nokią N82 i miały wystarczającą
    jakość, ale nie żadnątam super, ale w słabszych warunkach
    oświetleniowych było zdecydowanie gorzej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 640. Data: 2011-09-02 15:21:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:15:54 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > jakość, ale nie żadnątam super, ale w słabszych warunkach
    > oświetleniowych było zdecydowanie gorzej.

    ale oprócz tego sugerowałeś, że od 5 lat juz nie produkują telefonów z
    dobrymi obiektywami (Zeissa w szczególności), co jest oczywistą nieprawdą -
    bo robią i to znacznie lepsze niż do tej pory.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak